Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با تأکید بر این که ارتقاء کیفیت محیط زندگی در محلات هدف نوسازی مورد توجه جدی سازمان نوسازی قرار دارد، یادآور شد: وجود فضاهای رها شده، بی دفاع و ناامن ناشی از تملک های پراکنده در سال های گذشته و همچنین کم بودن سرانه¬های بهداشتی و درمانی در محله اتابک، مشکلاتی برای اهالی و ساکنان محله ایجاد کرده بود که ساماندهی فضاهای رها شده در این محله به عنوان ظرفیتی برای جبران کمبودهای خدماتی و رفع مشکلات اهالی، در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اکبری تصریح کرد: مرکز محله درخشان با هدف جبران کسری سرانه خدمات بهداشتی، درمانی و فضای سبز به عنوان یکی از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران با عرصه مداخله 400 متر مربع و فضای سرپوشیده به مساحت 100 متر مربع در تقاطع کوچه شهید گودرزی و کوچه شهید قدرتی در محله اتابک واقع شده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: عملیات عمرانی مرکز محله درخشان مراحل نهایی را سپری می کند و پیش بینی می شود تجهیز بخش درمانی و بهداشتی این مرکز نیز تا نیمه ابتدایی اسفند ماه اتمام یافته و آماده ارائه خدمات به ساکنین محله شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان نوسازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خراسان خدمات گرفتند

دکتر علی شاهی گفت: بر این اساس در سال ١۴٠٢ هر شهروند این شهرستان دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت برخوردار شده اند.

وی تصریح کرد: طبق جداول ثبتی در مراکز خدمات جامع سلامت پارسال ۴٩ هزار و ۵٨۵ نفر برای معاینه مراجعه کرده و ٢٢ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات پرستاری از جمله تزریقات و پانسمان استفاده کرده‌اند.

شاهی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر "نظام خدمات جامع و همگانی سلامت"، تاکید کرد: مراقبت‌های اولیه سلامت با محوریت نظام ارجاع و پزشک خانواده و به کارگیری تیم سلامت و پزشکان عمومی و خانواده در حوزه سلامت و حتی مناطق روستایی و محروم نشان دهنده اهمیت بهداشت به عنوان یک حق اساسی برای همگان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب با تاکید بر مراقبت از مادران باردار، تصریح کرد: ارائه خدمات به مادران باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است و در این مدت بیش از هشت هزار خدمت مامایی به مادران باردار داده شده است.

وی به فعالیت کارشناسان تغذیه و سلامت روان در حوزه سلامت اشاره و بیان کرد: سال گذشته در مجموع بیش از سه هزار خدمت مشاوره تغذیه و بیش از ۲ هزار خدمت سلامت روان به جمعیت زیر پوشش در این شهرستان ارائه شده است.

دکتر شاهی با بیان اینکه بهورزان و مراقبان سلامت نیز پارسال افزون بر ۳۵۰ هزار مراقبت را انجام داده اند، گفت: مراقبت بیماری واگیر و غیرواگیر، سلامت خانواده و جمعیت، سلامت محیط و کار، بهداشت دهان و دندان و سلامت روان، مراقبت دوران بارداری، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی و آموزش در سطح یک ارائه خدمت توسط بهورزان و مراقبان سلامت به شهروندان است.

شهرستان خوشاب با جمعیتی حدود ۳۶ هزار نفر دارای یک مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی و ۶ مرکز خدمات‌ جامع سلامت روستایی، ٢ پایگاه سلامت و ٣۴ خانه بهداشت فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خراسان خدمات گرفتند
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران