Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:09:48 GMT

نمایشگاه عکس گذر در کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۴۸۵

نمایشگاه عکس گذر در کرمان افتتاح شد

یاسر خدیشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نمایشگاه عکس گذر در مجموع تعداد ۳۶ قطعه عکس از ۶ نفر از عکاسان کرمان به معرض دید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: عکس های کیمیا امیری، احسان امینی تهرانی، محمد حسین قنبری، حجت اسماعیلی، زینب علیزاده و یاسرخدیشی در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمند عکاس کرمانی تصریح کرد: در این مجموعه نمایشگاهی عکس شاهد تلاش و پیگیری هنرمندانی هستیم که سعی داشته اند با رویکردی دغدغه مند و با وسواسی هدفمند مناسبات و بحران های انسانی را به تصویر بکشند.  

وی اظهار داشت: ۵ نفر از عکاسان حاضر در این نمایشگاه پروژه های کاری خود را طی یک ترم در دانشگاه الماس کیمیای هنر کار کرده اند که آثار آنها در این مجموعه ارائه شده است.

خدیشی افزود: نمایشگاه گروهی عکس " گذر" از دوم اسفنددر گلری یادگاران صنعتی برپا شده است و تا هفتم اسفند آماده بازدید علاقه مندان است.

گالری یادگاران صنعتی کرمان در خیابان شهید بهشتی بین چهارراه طهماسب آباد و باغ ملی  واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا زینب شهید بهشتی عکس نمایشگاه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان

(تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد