Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@00:09:46 GMT

در مقابل هر تهدیدی علیه حشد الشعبی می‌ایستیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۵۰۲

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک انتخاب «عبدالعزیز المحمداوی» معروف به ابو فدک به عنوان معاون فرمانده حشد‌الشعبی بر ادامه حمایت‌های لازم از این سازمان تاکید کرد.

حزب‌الله عراق در این بیانیه اعلام کرد: «حمایت از حشدالشعبی که نقش مهمی را  در مقابله با گروه تروریستی داعش، مورد حمایت محور شرور آمریکایی‌صهیونیستی ایفا کرده، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ادامه این بیانیه آمده است که حزب‌الله عراق با هر تهدیدی علیه حشدالشعبی از سوی دشمنان داخلی و یا خارجی مقابله خواهد کرد. 

سازمان حشدالشعبی پنج‌شنبه گذشته ابو فدک را به عنوان جانشین «شهید ابومهدی المهندس»، معاون فرمانده این سازمان تعیین کرد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حشد الشعبی حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • آیت‌الله رئیسی: حمایت کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی زمینه‌ساز تنش در منطقه است/ کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن