Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:28:12 GMT

منتخب مردم تکاب و شاهین‌دژ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۶۱۰

منتخب مردم تکاب و شاهین‌دژ اعلام شد

«حسن همتی» با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش مشرق، رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تکاب و شاهین‌دژ روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «همتی» با کسب مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۶ رای از مجموع ۶۰ هزار و ۴۰۲ رای ماخوذه و تنها با اختلاف ۷۸ رای نسبت به نفر دوم موفق شد به خانه ملت راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب آذین‌پور ادامه داد: پس از وی «محمدجواد صبحانی» با ۱۲ هزار و ۴۸۸ رای، «سهراب محمدزاده» با کسب هفت هزار و ۴۶۰ رای، «علی‌اصغر محمدی» با ۶ هزار و ۶۴۴ رای، «جواد مولودی» با ۶ هزار و ۲۵۸ و «رحمان حمدی» با ۲ هزار و ۴۰۳ رای به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: «صغری بزرگی» با ۲ هزار و ۱۲ رای، «خدیجه مهدوی» با یکهزار و ۹۹۸ رای، «پرویز صفرعلی» با یکهزار و ۵۱۴ رای، «علیر نصیری» با یکهزار و ۴۷۴ رای، «نبی‌الله پاکمنش» با یکهزار و ۲۸۶ رای و «ناصر جهانی» با یکهزار و ۲۴۷ رای به ترتیب در ردههای بعدی جای گرفتند.

آذین‌پور اضافه کرد: «خلیل شکری» با ۸۷۴ رای، «هادی خدایی» با ۶۳۵ رای، «محمود غفوریان» با ۵۶۹ رای، «عباس پاشایی» با ۴۸۵ رای، «روح‌اله اخوان» با ۲۵۷ رای و «داود شاهی» با ۲۳۲ رای نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

فرماندار شاهین‌دژ تاکید کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت‌های احتمالی نامزدهاست.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در «شاهین‌دژ - تکاب» ۱۹ نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند.

شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب در مجموع بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا تکاب مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهین دژ انتخابات98 شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، زبیر موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سایت یکهزار و ۱۰ واحدی در دهدشت نیز پیشرفت کاری مطلوبی دارد و همچنین در شهرستان‌های لیکک، مارگون و دنا نیز واگذاری زمین و رفع معارضات انجام شده است.

وی بیان داشت: ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تا کنون طرح هادی برای همه این روستاها انجام و بازنگری طرح هادی در ۵۵۰ روستا نیز انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: در سال گذشته، ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در روستاهای استان انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم ادامه یابد.

وی افزود: یکهزار و ۸۳۰ فقره سند مسکن روستایی و شهری در استان صادر شده و در قالب طرح منظومه روستایی نیز با هدف اشتغالزایی، کاشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در روستاها به ویژه در حوزه اجرای طرح‌های هادی به جد در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی افزود: تأمین زمین برای ساخت مسکن در سه شهرستان بویراحمد، باشت و دنا با مشکل مواجه است.

کد خبر 6086511

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟