Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم‌حسینی روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی همدلی و همکاری خوبی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری داشتند.

همچنین رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی در این جلسه گفت: تا مرحله اخذ رای هیچ گزارشی از تخلف فرمانداران در حوزه اجرای فرآیند انتخابات گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن جعفری افزود: تاکنون کمترین تنش و درگیری در پنج حوزه انتخابیه‌ای که نتایج شمارش آرا در آنها به صورت رسمی اعلام شده نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: از لحظه آغاز فرآیند انتخابات، میزان مصرف تعرفه‌ها به صورت برخط رصد می‌شد و تا لحظه آخر رای‌گیری هیچ کمبودی ایجاد نشد.

حوزه مشهد شامل بخش مرکزی این شهرستان و شهرستان کلات با پنج نماینده، حوزه نیشابور شامل شهرستان‌های فیروزه و نیشابور با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی سبزوار شامل شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و سبزوار با ۲ نماینده، حوزه انتخاباتی درگز منحصر به همین شهرستان با یک نماینده، حوزه قوچان شامل شهرستان‌های فاروج و قوچان با یک نماینده، حوزه فریمان شامل شهرستان‌های سرخس و فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه شهرستان مشهد با یک نماینده، حوزه کاشمر شامل شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر با یک نماینده، حوزه تربت‌حیدریه شامل شهرستان‌های زاوه، مه‌ولات و تربت‌حیدریه با یک نماینده، حوزه انتخاباتی گناباد شامل شهرستان‌های بجستان و گناباد با یک نماینده، حوزه خواف شامل شهرستان‌های رشتخوار و خواف با یک نماینده، حوزه تربت‌جام شامل شهرستان‌های تایباد، باخرز، صالح‌آباد و تربت‌جام با یک نماینده و حوزه انتخاباتی چناران شامل شهرستان‌های بینالود (طرقبه‌-شاندیر) و چناران با یک نماینده در مجلس شورای اسلامی ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی‌رضا رزم‌حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی شامل شهرستان حوزه انتخاباتی یک نماینده خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی