Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ارشد امنیت آمریکا از دولت انگلیس خواسته اند تا در تصمیم خود برای حضور شرکت هوآوی در توسعه شبکه نسل پنجم تلفن همراه این کشور تجدید نظر کند. لندن در تلاش است تا رویکردی کاملا متعادل را در روابط خود چین و آمریکا در این موضوع در پیش گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، مقامات ارشد امنیت سایبری آمریکا از انگلیس خواسته‌اند تا در تصمیم خود برای صدور مجوز حضور شرکت هوآوی چین در طرح توسعه شبکه تلفن همراه این کشور تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیلاری فورد ویچ، دبیر انجمن  تجاری آمریکایی- انگلیسی، می‌گوید در این موضوع آمریکا کاملا رفتاری "خود برتر بینانه" دارد.

وی گفت: انگلیس در تلاش است تا به عنوان یک شریک تجاری منافع چین را تأمین کرده و به هوآوی اجازه حضور در بخش غیر حساس صنعت مخابرات انگلیس را داده است.

در عین حال لندن می‌کوشد تا دولت ترامپ و خود رئیس‌جمهور آمریکا نیز از این اتفاق ناراحت نشوند.

به گفته فورد ویچ در حال حاضر شاهد ایجاد یک شکاف بین اتحاد اطلاعاتی موسوم به "5 چشم"، شامل سازمان‌های اطلاعات آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزیلند هستیم.

در صورتی که موضوع اختلاف سر هوآوی حل نشود این مسئله شدت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس چین آمریکا توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان

رئیس جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سازمان برای تحقق شعار سال تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سید محمدرضا سیدحسینی ارتقای ضریب خوداتکایی به تأمین گوشت مرغ و تخم مرغ و توسعه واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخم‌گذار تا دستیابی رسیدن به مرز خودکفایی را از مهم‌ترین راهبردهای سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد و اظهار کرد: توسعه کشت در محیط‌های کنترل شده با توسعه گلخانه‌های پیشرفته، مدرن، سایه‌بان و گلخانه‌های خانگی، توسعه کشت‌های گیاهان دارویی و کم آب‌بر با نگاه به بازار و صادرات، توسعه کشت محصولات خارج از فصل، تکمیل زنجیره ارزش تولید خرما با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی، توسعه نخلستان‌ها با ارقام تجاری و بازار پسند جهانی، توسعه موزستان‌های جنوب استان برای تحقق خودکفایی کشور به تولید موز، توسعه پرورش شتر با توجه به ظرفیت خاص استان در پرورش شتر، ارتقای تولید گوشت قرمز و تأمین گوشت مورد نیاز کشور، توسعه پرورش و تولید میگو و مبادلات مرزی از رویکردهای دیگر این سازمان برای تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: برای تحقق برنامه‌های محوری فوق، بهره‌گیری حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ را در دستور کار بخش کشاورزی استان قرار داده‌ایم.

کد خبر 739756

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • ضرورت اجرای مقاوم‌سازی همسو با توسعه شبکه گازرسانی کشور
  • بعد از شام دسر بخوریم یا نه؟