Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:18:18 GMT

کام پولکی سازان اصفهان شیرین شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۶۶۵

کام پولکی سازان اصفهان شیرین شد

منصور کتیرایی نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت:از آنجایی که استان اصفهان به عنوان نخستین استان تولید کننده پولکی و نبات در کشور شناخته می‌شود به همین منظور در سال جاری تمامی تسهیلات لازم را برای برطرف کردن موانع تولید کنندگان پولکی و نبات استان به کار گرفتیم تا شاهد رشد ۳۰ درصدی رونق تولید در این صنعت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی پولکی و نبات است ادامه داد:از آنجایی که اصلی‌ترین مواد اولیه واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان شکر است به همین منظور در تلاش هستیم تا با راه کار‌های صحیح در توزیع بندی شکر دچار مشکل نشویم.

کتیرایی گفت:واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان در سال ۸۰۰ کیلوگرم شکر نیاز دارنند که با مدیریت صحیح و نظارت دقیق اتحادیه پولکی و نبات استان مشکلی در تامین مواد اولیه این واحد‌های تولیدی وجود ندارد.

او اضافه کرد:در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از شکر مورد نیاز استان اصفهان از استان‌های دیگری همچون اهواز و تهران تامین می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان در خصوص کاهش کیفیت پولکی و نبات در برخی واحد‌های تولیدی استان اصفهان افزود:با توجه به واردات شکر توسط برخی استان‌ها کشور به داخل واحد‌های تولیدی استان متاسفانه این شکر‌های وارداتی از سطح کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و به همین دلیل شاهد کاهش سطح کیفیت برخی واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان در سال جاری هستیم.

کتیرایی ادامه داد: با توجه به جلساتی که با شرکت تولید قند شکر استان برگزار شد مقرر شد تا این شرکت مسئولیت تامین شکر مورد نیاز واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان را از سال آینده بر عهده بگیرد تا شاهد افزایش سطح کیفیت این واحد‌های تولیدی باشیم.

او اضافه کرد:خوشبختانه در سال جاری توانستیم با ایجاد سرمایه گذاری‌های لازم و ورودبه بازار‌های بین المللی و صادراتی ایجاد تبادلات تجاری وصادراتی با کشور‌های مختلف را فراهم کنیم.

نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان یادآور شد:در حال حاضر پولکی و نبات استان اصفهان به کشور‌هایی همچون عراق، کویت، قطر، ترکیه، چین، ژاپن و اروپای غربی صادر می‌شود.

کتیرایی گفت: خوشبختانه در سال جاری شاهد رشد ۲۵ درصدی صادرات پولکی و نبات استان اصفهان به کشور‌های خارجی هستیم.

او ادامه داد:با توجه به گسترش برند سازی در زمینه صنعت پولکی و نبات استان پیش بینی می‌شود تبادلات و سرمایه گذاری در این صنعت مستحکم‌تر شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین مواد اولیه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در سال گذشته سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی ، صنعتی و خدماتی به صورت مستمر مورد پایش و خود اظهاری قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست این استان، یوسف یوسفی اظهار کرد: در این مدت، ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در سال گذشته سه هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی به صورت مستمر مورد پایش و خود اظهاری قرار گرفته‌اند.

یوسفی افزود: قانون‌گذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده است و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران و دارا بودن رتبه چهارم صنعت کشور، دارای ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.

کد خبر 739666

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • شناسنامه دار شدن بیش از ۱۴ هزار هکتار از باغ‌های مازندران
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی