Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشستی خبری، به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

ابوالفضل ابوترابی، انتخابات را به جشن بزرگ ملی تشبیه کرد و گفت: با وجود حضور چشمگیر مردم در روز انتخابات، انتظار این بود که درصد مشارکت مردمی بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولین اقدامی که باید بلافاصله پس از تشکیل مجلس جدید در دستور کار نمایندگان قرار بگیرد بررسی مشکلات پیش روی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از تشکیل اتاق فکر برای استفاده از ایده های کاندیداهای مجلس در نجف آباد خبر داد و تاکید کرد: از امروز باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود. از حضور سایر کاندیدا ها در اتاق فکر دفتر نماینده استقبال و در صورتی که تمایل داشته باشند از ایده ها و طرح های آنها استفاده می کنم.

ابوترابی سپس به بیان پیگیری سه ابر پروژه در شهرستان نجف آباد پرداخت و تشریح کرد: ابر پروژه ریل باس نجف آباد پس از رفع مشکلاتی که وجود داشت در سال آینده کلنگ زنی خواهد شد. آزاد راه نجف آباد به سپاهان شهر اصفهان و احداث مرکز جامع سرطان دیگر پروژه های بزرگی است که سال آینده کلنگ زنی آن انجام می شود. 

ابوترابی درباره به تعویق افتادن افتتاح بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد اظهار کرد: بخش اورژانس این بیمارستان بزرگترین اورژانس استان است. همچنین بزرگترین مرکز جراحی قلب استان پس از بیمارستان چمران به این بیمارستان اختصاص دارد. افتتاح این پروژه به خاطر نزدیکی به زمان انتخابات به تعویق افتاد تا شائبه های تبلیغاتی به وجود نیاید.

وی به ورود ایران به لیست سیاه FATF نیز اشاره کرد و افزود: ما از FATF چیزی به دست نیاوردیم که حالا نگران از دست رفتن آن باشیم. ظالمانه ترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. منشا تمام مشکلات ما در داخل کشور است. باید برای بر طرف کردن آنها برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی

علی محمدی اظهار کرد: وزیر اقتصاد در نامه‌ای به مدیران کل امور اقتصادی و دارایی سه استان لرستان، گیلان و همدان با اشاره به مهلت زمانی تعیین‌شده برای تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه، بر اهمیت تبدیل همه مجوز‌های کاغذی و موفقیت پروژه تسهیل صدور مجوز‌ها به عنوان خدمت بی‌نظیر دولت مردمی تاکید کرد.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد با تقدیر از لرستان، گیلان و همدان به عنوان استان‌های پیشرو در این پروژه، از استان‌هایی که پیشرفت آنها کمتر از ۱۰ درصد بود خواست تا در فرصت باقی‌مانده، کاستی‌های موجود را جبران نمایند.

وی همچنین با اشاره به اینکه لرستان بر اساس آمار دارای ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه صنفی معتبر است افزود: تاکنون ۲۱ هزار و ۱۶۸ مجوز قدیمی و کاغذی در این استان به الکترونیکی تبدیل شده است.

محمدی یادآور شد: سلسله با ۶۳.۳۳ درصد پیشروترین شهرستان استان در تبدیل پروانه‌های کسب کاغذی به شناسه یکتا (الکترونیکی) بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: همچنین به ترتیب شهرستان‌های پلدختر با ۵۱.۶۲، کوهدشت و رومشکان ۴۲.۲۳، بروجرد ۳۹.۹۰، دلفان با ۳۸.۷۸، خرم آباد و چگنی با ۳۷.۸۶ درصد در رتبه‌های بعدی تبدیل مجوز‌های کاغذی قرار دارند.

محمدی در خصوص شهرستان‌هایی که کمترین سهم را در این زمینه داشته اند عنوان کرد: الیگودرز با ۲۷.۷۶، ازنا با ۲۵.۹۳ و دورود ۲۱.۸۶ درصد کمترین مشارکت را در تبدیل مجوز‌های کاغذی داشته اند که با توجه به فرصت اندک پیش رو انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: درصد مشارکت شهرستان‌ها براساس تعداد پروانه‌های کسب کاغذی، قدیمی است به عنوان مثال گرچه شهرستان‌های خرم آباد و چگنی ۶ هزار و ۵۳۸ مجوز کاغذی را تاکنون به الکترونیک تبدیل کرده اند، اما با توجه به وجود ۱۷ هزار و ۲۶۸ پروانه کسب قدیمی، عملکرد پایین تری از سایر شهرستان‌های پیشرو داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی