Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود:مردم این استان با حضور پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند. 

وی با قدرانی از مشارکت بوشهریها در این عرصه سرنوشت ساز  یادآورشد: در بخشی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نمایندگان منتخب مردم شناسایی شده و در بخشی دیگر هنوز باقی مانده که ستاد انتخابات استان در تلاش است در ساعت‌های پیش رو اقدام به اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان بوشهر از بین ۶۶ نامزد درعرصه رقابت درچهار حوزه انتخابیه چهار نفر را با آرای خود راهی خانه ملت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رای که از این شمار ۳۷  هزار و ۶۵۹ نفر رای اولی هستند.

۷۲۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین شده‌ بود  که ۵۰۱  شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.

استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر انتخابات خانه ملت مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد

استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر