Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج قطعی سه حوزه انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

محمود ثمینی در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار رسمی و تایید شده از نتایج شمارش آرا در سامانه جامع انتخابی کشور در سه حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، سلسله و دلفان و بروجرد و اشترینان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان آراء ماخوذه ۱۱۳ هزار و ۲۷۹ رای  بوده که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۲۱۴ رای صحیح که حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی با ۶۲ هزار و ۵۵ رای معادل ۵۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد حائز اکثریت آرا و منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان آراء ماخوذه ۱۱۱ هزار و ۹۵۸ رای  بوده که از این تعداد ۱۰۹ هزار و ۷۹۶ رای صحیح که یحیی ابراهیمی  با ۲۹ هزار و ۴۴۶ رای معادل ۲۶.۸۲ درصد آرا را به خود اختصاص و به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان آراء ماخوذه ۱۱۳ هزار و ۲۷۹ رای بوده که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۲۱۴ رای صحیح که حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی با ۶۲ هزار و ۵۵ رای معادل ۵۵.۳ درصد حائز اکثریت آرا و منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: در حوزه انتخابیه بروجرد از ۸۷ هزار و ۶۳۰ رای ماخوذه ۸۲ هزار و ۱۳۸ رای صحیح بودند که از این تعداد رای عباس گودرزی با ۴۹ هزار و ۱۷۰ رای معادل ۵۹.۸۶ درصد آرا این شهرستان را به خود اختصاص و به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

همچنین فاطمه مقصودی از مجموع ۸۲ هزار و ۱۳۸ رای صحیح، ۱۷ هزار و ۸۹۱ رای معادل ۲۱.۷۸ درصد آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان منتخب دوم مردم این شهرستان انتخاب شد.

ثمینی گفت: پس از انجام فرآیندهای بعدی انتخابات و تایید نهایی شورای نگهبان به مجلس یازدهم سایر حوزه‌ها را رصد و پیگیری می‌کنیم تا ساعات آینده به محض اینکه در سامانه جامع انتخابات قرار گرفت و تایید نهایی توسط هیات نظارت مرکزی به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات انتخابات 98 انتخابات مجلس دوم اسفند 98 حوزه انتخابیه رای معادل رای صحیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیباف در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» و در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبلا به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال این‌که این مالیات سوداگران را دنبال می‌کند.

وی توضیح داد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا مثلا سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته تا سود ببرد این قانون مانع از این کار می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در تذکر خود گفت: کمیسیون اقتصادی به جای رفع ایرادات شورای نگهبان عملا قانون‌گذاری جدیدی کرده است حداقل به ما نمایندگان توضیح دهید که به چه مواردی رای می‌دهید.

محمدرضا پورابراهیمی نیز در پاسخ به تذکر زنگنه اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود هدف این است که بخش غیرواقعی و سوداگری در چهار بازار سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

همچنین علیرضا سلیمی نماینده محلات هم تذکری درباره روند بررسی ایرادات شورای نگهبان داشت که قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شورای نگهبان ۱۸ ماده را مورد اشکال قرار داد از مواد ۱۸ تا ۲۹ کمیسیون موارد دیگری را اضافه کرده چون همزمان با بررسی‌ها در این ایام قانون بانک مرکزیT تسهیل مودیان و تامین مالی تولید هم دائمی شد و باید مورد توجه قرار می‌گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند