Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:06:54 GMT

گلیج طلایی شد/ سوادکوهی به برنز رسید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۸۰۴

گلیج طلایی شد/ سوادکوهی به برنز رسید

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دهلی نو در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلیج در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ ماگومد موسی یف دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی ساتیوارت کادیان دارنده مدال برنز آسیا از کشور هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سوادکوهی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر گلیم جان یوزربایف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

ببشتر بخوانید:

شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران/ سرلک حذف شد

توزیع اقلام ضروری میان روستائیان محروم مُمبین و پیگیری مشکلات مردم توسط قهرمان المپیک+ تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد