Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:27:08 GMT

شیرشاخدار روی لباس پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۸۶۸

از پیراهن پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر در فصل نوزدهم رونمایی شد. پیراهنی که متفاوت تر و زیباتر از طر‌ح های قبلی به نظر می رسد و طراح آن از نحوه شکل گیری آن گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از رونمایی از پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حالا نوبت به کیت سرخپوشان در لیک برتر رسید؛ طرحی که در دو رنگ قرمز و سفید تهیه شده و حضور شیری شاخ دار، روی این پیراهن خودنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


طراح این لباس در مورد حضور شیر شاخدار روی کیت جدید می گوید: « شیر شاخدار نماد استحکام، قدرت، ذکاوت و اصالت به شمار می رود. این طرح وقتی به صورت نقش برجسته دوبعدی در ذهنم شروع به دویدن کرد، می توانستم به راحتی قدرت، حرکت، تهاجم و درنهایت پیروزی را در آن ببینم. ایده از همینجا شکل گرفت و به اجرایش پرداختم.»


او در مورد سنگی که پس زمینه طرح را تشکیل می دهد، اضافه کرد:« بافتِ سنگ در پس زمینه، همواره در نظرم نماد پیچیدگی های ساده‌ای است که از نظمی خاص پیروی می‌کند و همین باعث استحکام و اتحادش می‌شود. این طرح، استعاره ای از ثبات و سرسختی، از تحمل و مقاومت و در نگاهی بس مختصر همانند تیم فوتبالی است که بازیکنانش یک به یک از پیچیده گی های خاصی مختص به خود مملو هستند ولی در زمین بازی، نظمی که آنها را به هدف مشترک می‌رساند را سرسختانه دنبال می‌کنند.»

 

 

 

 

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس

اینتری‌ها امشب سر از پا نمی‌شناسند!

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

پس از سوت پایان بازی و قطعی‌شدن قهرمانی اینتر در سری آ، بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادرفنی به زمین مسابقه آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند. در همین حین، مارکوس تورام اقدامی جالب و البته شیطنت آمیز انجام داد که از لنز دوربین ها دور نماند.

مهاجم فرانسوی اینتر، پیراهن خود را روی یکی از پرچم‌های کرنر که نشان میلان بر آن درج شده بود، قرار داد و با خارج کردن آن از جایگاه خود، به شادی پرداخت.

اقدام شیطنت‌آمیز مارکوس تورام

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • اهدای پیراهن تیم ملی به یک حامی فوتسال درزاوه