Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@10:13:40 GMT

سرعت غیرمجاز خودرو جان سه نفر را در ارسنجان گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۸۷۸

سرعت غیرمجاز خودرو جان سه نفر را در ارسنجان گرفت

سرهنگ محمد علی فرهادی، شنبه بیان داشت: ماموران انتظامی پس از مطلع شدن از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در پنج کیلومتری نیروگاه برق شهرستان ارسنجان به محل سانحه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سمند که از سه راه برق به سمت شهر ارسنجان در حال حرکت بود از مسیر منحرف شده و به تیر برق کنار جاده برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان افزود: بر اثر این حادثه، راننده و ۲ سرنشین این خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

فرهادی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه، عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مجاز تشخیص داده شده است.

شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا برق خودرو فرمانده انتظامی شهرستان نیروگاه برق ارسنجان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی قاسم پور " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در محدوده میدان"موج" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ سفید با ۲ سرنشین مواجه شدند که از خودرو پیاده و به سراغ یک دستگاه پژو پارس رفته و در اطراف خودرو در حال پرسه زنی بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو ۲۰۷ مشخص شد پلاک برای یک دستگاه هیوندا بوده و بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سوار خودرو شدند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان خودرو به طرز خطرناکی و با آسیب به خودرو‌های پارک شده از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند و از شهر اسلامشهر برای سرقت به شهر تهران آمده بودند ادامه داد: متهمان معترف شدند شب‌ها به تهران مراجعه و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد