Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه‌گذاری خارجی به لحاظ ارزشی در 9 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در 9 ماهه سال 1397 در مجموع 50 فقره سرمایه‌گذاری خارجی و در 9 ماهه ابتدای امسال 70 فقره سرمایه‌گذاری خارجی داشته‌ایم که این ارقام نشان دهنده رشد 40 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی در 9 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجم سرمایه‌گذاری خارجی در 9 ماهه سال گذشته به لحاظ ارزشی 837 میلیون دلار و در 9 ماهه ابتدای امسال 831 میلیون دلار بوده که براین اساس سرمایه‌گذاری خارجی به لحاظ ارزشی در 9 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری ارقام رشد دلار 9 ماهه ابتدای امسال سرمایه گذاری خارجی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.

ایلنا در گزارشی نوشت: بازنشستگان کشوری و لشگری ضمن ابراز نگرانی از چندوچون اجرای متناسب‌سازی، خواستار اجرایی شدن آن از اردیبهشت شدند؛ آن‌ها می‌گویند تکلیف قانون، اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است.

با این حال، فعالان صنفی بازنشستگان می‌گویند: پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیش‌نویس آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی در مرحله نهایی است. پس از نهایی شدن این آیین‌نامه، بایستی برای اجرا ابلاغ شود؛ در مرحله‌ی بعد، احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897633

دیگر خبرها

  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟