Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

2966...0937: سلام‌سود‌ سهام‌ برای‌ما‌۱۶۸۰۰۰تومان‌واریز‌ شد‌ به جای‌۲۰۵۰۰۰تومان‌،آیا‌ دلیل‌خاصی‌داره‌ یا‌ نه‌با‌ تشکر


8208.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0919: سلام من تحت پوشش بهزستی هستم ولی هیچ عیدی به من تعلق نگرفته است.

 

6536...0914: با سلام و احترام ، خواهشمندیم در ارتقای تمام رتبه های معلمان نمره آزمون حرفه ای ۵۰ در نظر گرفته شود و مجموع سه امتیاز عمومی وتخصصی و حرفه ای ۲۰۰ باشد تا هر چه زودتر مشمولان ذینفع قرار بگیرند و در حق معلمان هیچگونه اجحاف و ظلمی صورت نپذیرد .با تشکر و علی برکة اله و اجرکم عنداله

 

3317...0922: باسلام.از یک هفته پیش تاحالا قیمت یک شاخه آهن 14و16 300هزارتومان افزایش یافته.چرا نظارت وجودنداره

 

45333...0911: سلام و احترام بابت گرانی هزینه آزادسازی تعهد تحصیل رایگان توسط وزارت بهداشت که از تلوزیون هم پخش شد پیگیر بودیم تا امروز، نه تنها هیچ نتیجه ای نگرفتیم بلکه هربار هم که پیگیری میکنیم به شدت مارو پاس کاری می کنند و هیچ کس پاسخ گو نیست.

 

8397...0912: سلام بازنشستگان نیروهای مسلح هنوزعیدی نگرفتند

 

7850...0938: چرا سهام عدالت واسه من واریز نشده است.

 

1489...0916: چراعیدی بازنشتگان نیروهای مسلح واریز نمی شود


1489...0916: باسلام .چرا دولت همش درخصوص همسان سازی حقوق بازنشتگان تامین اجتمایی صحبت می‌کنند.اما از همسان سازی حقوق بازنشتگان نیروهای مسلح خبری را اعلام نمی کنند .

 

3914....0919: سلام عیدی بازنشستگان هنوز پرداخت نشده است.


0244...0914: سلام من معلول۵۰درصدی هستم چرا یارانه من زیاد نشده و عیدی نمیدن

 

2298...0918: سلام.اگه می شود لطف کنید پیگیری کنید چرا هنوز عیدی بازنشستگان ارتش رو پردا خت نکردن.امروز ۳ اسفنده. بخدا ماهم گرفتاری داریم

7980...0912: باسلام و خسته نباشید لطفا و خواهشا بحث گرانی بی سابقه و نبود ماسک در داروخانه ها رو حتما پیگیری کنید مردم امیدوارن از طریق شما مشکلات پیگیری و حل بشه.با تشکر


2298...0918: سلام .خواهش می کنم لطف کنید پیگیری کنید چرا هنوز سهام عدالت رو واریز نکردن.امروز سومه اسفنده.

 

5185..0936: سلام. از استان گیلان هستیم این روزا اصلا ماسک در هیچ داروخانه ای توزیع نمی شود. درحالی که ماسکو لوازم ساختمانی ها میدن دوبرابر قیمت. از شهرستان تالش مزاحم می شم. خواهش می کنم پیگیری کنید

 

6769...0935: امروز سوم اسفند چرا سهام عدالت واریز نشده است.


8216...0917: سلام. من ازشرکت سایپا شکایت دارم .سال ۹۷ ساینا ثبت نام کردم.برج ۴تکمیل وجه کردم قراربوده ۲ماه پس از تکمیل وجه بدن چرا۷ماه ازش می گذره هنوز ندادن تو را خدا تکلیف مارامشخص کنید ممنون می شم

 

6640...0917: عیدی تمام کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد به جز بازنشستگان نیروهای مسلح که جوانی خود را درمدت ۳۰ سال تقدیم کردند آیا واقعا حق شان است تا امروز عیدی خود را دریافت نکنند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان نیروهای مسلح پیگیری کنید سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی

تین نیوز

کاربران شبکه های اجتماعی از شایعاتی که در مورد تبعات عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی منتشر شده ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تین نیوز، این کاربران با اشاره به ارسال پیامک خلافی برای رانندگان برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگان،  عنوان کردند: پیش از این برداشت این بود که راهنمایی و رانندگی با ارسال این پیامک سعی می کند رانندگان را از تعداد و مقدار جریمه های خلافی مطلع و آگاه سازد.

آنان افزودند: برای رانندگان انواع قبض جریمه در طول سال صادر می شود که ممکن است نوعی از قبض جریمه باشد که در صورت تاخیر در پرداخت آن، مبلغ جریمه مذکور دو برابر نشود.

آنان با برشمردن انواع قبض های جریمه شامل قبض جریمه تسلیمی، قبض جریمه دو برگی، قبض جریمه الصاقی، قبض جریمه خودداری و قبض جریمه دوربینی، عنوان کردند: شایعه شده در سال جاری با ارسال این پیامک، راهنمایی و رانندگی دنبال تصویب طرح و قانونی است که از تاریخ ارسال این پیامک ها به صاحب خودرو و اطلاع رسانی در مورد تعداد تخلفات و مبلغ کل جریمه، در صورت بی اعتنایی راننده نسبت به پرداخت در زمان معین و قانونی (دو ماه) ، همه این جریمه ها شامل جریمه پرداخت نکردن شوند که به معنی  دو برابر شدن مبلغ همه این جریمه ها خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که از صحت و سقم آن اطلاعی در دست نیست اما پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، رئیس پلیس راهور فراجا  در سخنانی که ایرنا منتشر کرد، گفته بود: عامل انسانی بیشترین علت را در بروز حوادث جاده ای دارد.

سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که سیاست های تنبیه و تشویق در کاهش آمار حوادث رانندگی اثر گذار است، ادامه داده بود: باید به گونه ای عمل شود که ارتکاب به جرم مقرون به صرفه نباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه