Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:03:15 GMT

پدیده برزیلی رئال و سقوط غیرمنتظره به تیم دوم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۹۸۰

پدیده برزیلی رئال و سقوط غیرمنتظره به تیم دوم

رودریگو گوئس ستاره 18 ساله برزیلی رئال فردا برای تیم دوم باشگاه و برابر سانسه به میدان خواهد رفت.

به گزارش""ورزش سه"، 29 سپتامبر 2019 بود که زیدان به رودریگو برابر اوساسونا میدان داد و او در اولین حضورش با پیراهن تیم اول رئال توانست گلزنی کند. درخشش رودریگو ادامه داشت و او در 6 بازی اول خود برای رئال موفق به زدن 4 گل شد اما پس از گذشت چند ماه او جایگاه خود در رئال را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رودریگو برای چهارمین بازی متوالی جایی در فهرست 18 نفره رئال در لالیگا ندارد و امشب در بازی برابر لوانته حاضر نخواهد بود. او برابر اتلتیکو، اوساسونا و سلتا هم در فهرست نهایی قرار نداشت.

در کوپا دل ری اما رودریگو در نیمه دوم بازی با سوسیداد 17 دقیقه در میدان بود و یک گل هم زد ولی نتوانست مانع شکست 3-4 تیمش شود. او در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر سالامانکا در فهرست قرار نگرفت ولی در یک هشتم نهایی برابر ساراگوسا 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

 

 

 

 

رودریگو طبق تصمیم باشگاه فردا برای تیم دوم رئال مقابل سانسه به میدان خواهد رفت و رینیر ژسوس هموطنش را در اولین حضور وی در تیم دوم باشگاه همراهی خواهد کرد.

رودریگو در ماه فوریه تنها 14 دقیقه برای رئال بازی کرده ولی نگرانی از این بابت ندارد چرا که می داند در اولین فصل حضورش در اروپا کسی انتظار بالایی از او ندارد. رودریگو تا همینجا در 4 رقابت لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری برای رئال 1110 دقیقه بازی کرده و هت تریک او برابر گالاتاسرای درخشان ترین 90 دقیقه ای بود که تجربه کرد.

 

 

رودریگو گوئس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رودریگو گوئس رئال مادرید تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس

در راستای مصاحبه ستاره برزیلی رئال مادرید، روسونری با انتشار توییتی به حمایت از او پرداخت.

طرفداری | باشگاه میلان از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

امروز، نشست خبری تیم ملی برزیل شاهد سخنان احساسی وینیسیوس جونیور بود. ستاره برزیلی رئال مادرید با چشمانی اشک‌بار پیرامون مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

کنفرانس احساسی وینیسیوس جونیور با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که یکی از آن‌ها از سوی دومین باشگاه پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بود. باشگاه میلان با انتشار توییتی در X به حمایت از ستاره برزیلی رئال مادرید پرداخت:

با هم (بر نژادپرستی) پیروز خواهیم شد.

مثل اسپانیا، فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز در سالیان اخیر بارها شاهد حواشی و جنجال‌های مربوط به نژادپرستی بوده‌است. ماریو بالوتلی، پرینس بواتنگ و مایک منیان از جمله بازیکنانی‌اند که در پیراهن میلان قربانی نژادپرستی شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس