Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری مجمع انتخابات رییس فدراسیون دوومیدانی، دوشنبه 19 اسفندماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با اعلام سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، مجمع انتخابات رییس فدراسیون دوومیدانی، روز دوشنبه 19 اسفندماه از ساعت 10 صبح در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، ثبت نام از کاندیداهای ریاست این فدراسوین چندی پیش انجام شده و اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و کمیسیون تطبیق اسامی کاندیداهای که مدارک آنها تایید شده را اعلام کرده که بر این اساس، محمدشروین اسبقیان، محمدرضا آشتیانی، کامبیز بابایی، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، مصطفی زرین افضل، روح الله عسگری، سید علی فرشاد سپهر، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب‌الدعوه، پژمان معتمدی و احسان مهاجرشجاعی، جهت شرکت در مجمع انتخاباتی پست ریاست فدراسیون دوومیدانی تایید شده اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دوومیدانی وزارت ورزش رییس فدراسیون انتخابات فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد