Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:50:59 GMT

شهرداری منطقه 11 نهال رایگان به شهروندان می دهد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۲۹۲

شهرداری منطقه 11 نهال رایگان به شهروندان می دهد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری افزود: از اوایل اسفندماه شهروندان با حضور در غرفه های خدمات شهری سطح محدوده، مراجعه به نواحی و تماس با سامانه ۱۳۷ می توانند برای کاشت و تحویل نهال درخت مثمر و زینتی در منازل و محدوده فضای سبز محله های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژه برنامه روز درختکاری نیز در اداره آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی با حضور مسئولین برگزار و در آن درخت مثمر غرس خواهد شد .

شهردار منطقه ۱۱ تهران همچنین از کاشت ۴۵۰ درخت چنار از ابتدای سال تاکنون در خیابان ولی عصر (عج)حد فاصل میدان راه آهن تا چهار راه ولی عصر (عج) خبر داد.

وی گفت: این ۴۵۰ اصله درخت ۳ الی ۴ساله است و یکصد اصله درخت چنار و مثمر ۱۰ تا ۱۵ ساله دیگر هم در نیمه اول اسفند ماه در خیابان پاستور و فلسطین غرس خواهد شد.

وی با بیان اینکه زمان مناسب برای کاشت درختان از نیمه اول اسفند است؛ افزود: به مناسبت روز درختکاری در محدوده بافت فرسوده خیابان محلوجی قمی و تشکری موحد(در محدوده منطقه 11 تهران) درختان زینتی و میوه کاشته خواهد شد.

منطقه ۱۱ شهرداری تهران در مرکز شهر تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود.

بخشی از خیابان ولیعصر از میدان راه آهن تا چهار راه ولیعصر(عج) در این منطقه واقع شده است.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران روز درختکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران روز درختکاری شهرداری تهران شهر تهران روز درختکاری روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طی دو سال گذشته، حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: برای منطقه هفت شهرداری قم پروژه‌های متعدد تملکی از جمله فاز پنج عمار یاسر، ساماندهی قبرستان نو و میدان مطهری پیگیری می‌شود.

وی افزود: تملک بازارچه میوه و تره بار میدان مطهری در مسیر ساماندهی وضعیت این میدان از اتفاقاتی بود که انجام شد و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار پیشرفت خوبی داشت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان مطهری از دیدگاه‌های مختلف در ساختار کالبدی شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند فاز پنج عمار یاسر، قبرستان نو و بسط شرقی حرم مطهر از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی شهر قم در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند که منطقه هفت برای تملک آنها تلاش می‌کند.

رمضانی اضافه کرد: طی دو سال گذشته حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی سابقه بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم در خصوص پروژه فاز پنج عمار یاسر گفت: ۱۰۰ خریداری ۱۱۰ ملک و پس از آن ساماندهی وضعیت کالبدی بلوار با ۶ هزار متر سیما سازی و پیاده رو سازی مسیر از اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شود.

رمضانی با اشاره به امتداد این پروژه تا خیابان رسالت و پس از آن میدان سپاه گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ برای این بخش از پروژه اقدامات خوبی انجام شود.

کد خبر 746974

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟