Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:59:33 GMT

همایش منشور روحانیت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۴۵۲

همایش منشور روحانیت برگزار می‌شود

رییس حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: باید آرمان‌های امام خمینی (ره) را تبیین،بازگو و به آنها عمل کرد و در جامعه گسترش داد. پرچمداری در انقلاب و نظام در تمامی حوزه‌های دینی،انقلابی،سیاسی و فرهنگی و... بر عهده روحانیت است.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام رحیمی صادق عصر شنبه در  ستاد هماهنگی همایش منشور روحانیت مقارن با اولین سالگشت صدور گام دوم انقلاب که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد،طی سخنانی اعلام کرد: همایش منشور روحانیت با جمعیت حداقل ۱۰ هزار نفر در آینده نزدیک در حرم مطهر  امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران ضمن تشکر از حضور مردم  برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: جایگاه روحانیت و حوزه علمیه هیچ وقت جناحی و انتخاباتی نبوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوزه علميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • حوزه درس امام(ره)
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت