Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدال برنز رسید. تاریخ انتشار: 18:18 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۱۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست سی وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از عصر امروز (شنبه) در شهر دهلی‌نو در حال برگزاری است که امیرحسین مقصودی با پیروزی در دیدار رده‌بندی وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول مقابل نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل یایو چانگ از چین‌تایپه نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله مقابل باجرانگ، دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. مقصودی در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر از سد عباس رحمان‌اف از ازبکستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

پیش از این مجتبی گلیج با پیروزی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده بود. امیرحسین حسینی در ۷۰ کیلو نقره گرفته بود و علی سوادکوهی هم با پیروزی در دیدار رده‌بندی وزن ۷۹ کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویخت.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پایان مسابقات ۵ وزن اول صاحب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شد.

بیشتر بخوانید: حسینی در کشتی آزاد قهرمانی آسیا نقره‌ای شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد مجتبی گلیج علی سوادکوهی کشتی آزاد قهرمانی دیدار رده بندی مدال برنز بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید

مجید صابری‌راد در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان به میزبانی شهر اراک در بخش بانوان و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رئیس هیأت اسکیت خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: نازنین ادبی دختر بجنوردی موفق شد در ماده ۵۰۰ متر به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.

کد خبر 6083226

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید
  • «قد» کشتی ایران از آسیا بلندتر است/ تعیین تکلیف یک وزن با انتخابی