Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن نخست سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (شنبه) در شهر دهلی نو کشور هند برگزار شد که در پایان مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، امیرحسین حسینی در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و امیرحسین مقصودی و علی سوادکوهی در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

* در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر چیا وی چویو از چین تایپه را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب نوراسلام سانایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد. با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف هندی در مرحله نیمه نهایی،  سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

* در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول مقابل نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد مقابل یایو چانگ از چین تایپه نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مقصودی در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر عباس رحمان اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

* در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل میژان آشیروف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی ناوین از هند را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حسینی در این دیدار در مصاف با الیاس بکبولاتوف کشتی گیر روسی الاصل و قهرمان اروپا از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

* در وزن ۷۹ کیلوگرم  علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سوادکوهی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر گلیم جان یوزربایف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

* در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ ماگومد موسی یف دارنده مدال نقره بازی های آسیایی  از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ساتیوارت کادیان دارنده مدال برنز آسیا از کشور هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار می شود که مجید داستان، مصطفی حسین خانی، احمد بذری، محمدجواد ابراهیمی و پرویز هادی به مصاف حریفان خود می روند.

کد خبر 4860211 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی آزاد والیبال لیگ برتر والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد نتیجه ۱۰ بر صفر مرحله نیمه نهایی دور بعد دارنده مدال دور اول مدال نقره مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آذرپیرا و امامی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند/ یک سهمیه از دست رفت
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد