Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام ستاد مدیریت بحران استان قم، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه تمامی مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکز حوزوی استان قم تعطیل شد.

براساس اطلاعیه مسئولان استان قم مراکز آموزشی و حوزوی قم یکشنبه و دوشنبه تعطیل هستند.

با اعلام ستاد مدیریت بحران استان قم، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه تمامی مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مراکز حوزوی استان قم تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امروز شنبه 4 اسفندماه بر اساس اعلام مدیریت بحران نیز مدارس آموزش و پرورش و حوزه های علمیه نیز تعطیل شده بودند.

گفتنی است مراکز دانشگاهی استان قم تا یک هفته تعطیل اعلام شدند.


واکنش وزیر علوم به تعطیلی دانشگاه ها به علت کرونا


به گزارش ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل ستاد سلامت در این وزارتخانه و دانشگاه‌ها خبرداد و گفت: وزارت بهداشت، ‌ تعطیلی کلاس‌های درس را در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا مفید و موثر نمی‌داند.

منصور غلامی عصر شنبه در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری درباره احتمال تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تعطیل نمی شوند و در این زمینه مرجع ما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.


وی اظهار داشت: این وزارتخانه تاکنون توصیه ای به تعطیلی دانشگاه ها نکرده است و صبح امروز هم از وزیر بهداشت این موضوع را پیگیر شدم که تعطیلی کلاس ها در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را مفید یا موثر نمی دانند.


وزیر علوم همچنین گفت: فعالیت دانشگاه ها ادامه دارد اما آموزش روش های پیشگیری و کاهش ریسک آلودگی جزو برنامه های وزارت علوم و دستورالعمل ها است که تا فردا به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

 

کلیه مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شد


 رییس علوم پزشکی اراک گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

محمد جمالیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و افزود: خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی را طی می کنند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

جمالیان همچنین از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افزود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می دهند و مردم می توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کنند و اگر به بستری نیاز داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی می شوند.

وی اظهار کرد: از مردم می خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می شود بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

گفتنی است، آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرده است که به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعطیلی دانشگاه ها ویروس کرونا هفته تعطیل وزیر علوم تعطیل شد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند

به گزارش صدای ایران، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سه شنبه شب این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده‌ها و کندی رفت و امد در شماری از شهر‌های استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

به دلیل ناپایداری‌های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد

با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

 

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود