Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:33:06 GMT

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۶۶۳

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع شد

این مراسم عصر روز شنبه سوم اسفند با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا، از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم خاکسپاری شد.
نماز این شهید به امامت آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عصو مجلس خبرگان رهبری اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم اصفهان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" پیکر مطهر این شهید را بدرقه کردند.
همچنین مردم اصفهان شامگاه پنجشنبه یکم اسفند در مسجد شهدای اسلام خیابان حکیم شفایی و شامگاه جمعه دوم اسفند در مسجد امام حسن(ع) خیابان جی در آیین‌هایی با پیکر این شهید وداع کردند.
شهید حمیدرضا باب‌‎الخانی  ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ بر اثر حملات موشکی تروریست‌های تکفیری در استان حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این شهید والامقام متولد اصفهان و دانشجوی رشته پدافند غیرعامل دانشگاه مالک اشتر گرایش طراحی و عضو انجمن علمی پدافند غیرعامل ایران بود که در قالب ماموریت مستشاری به منظور مقابله با گروه‌های تروریستی در سوریه حضور داشت.

برچسب‌ها شهدای مدافع حرم اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم اصفهان شهدای مدافع حرم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد

پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز در استان گلستان تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم تشییع پیکر سرهنگ شهید مدافع وطن محمدمهدی نجاتی‌نیا با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

پیکر شهید نجاتی‌نیا در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.

سردار تقی مهری، معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و نماینده فرماندهی فراجا در این مراسم، گفت: امروز اگر در محل کار یا زندگی خود با آسایش خاطر به فعالیت‌های خود می‌پردازیم این امنیت مرهون مجاهت‌های جوانانی است که به دور از خانواده خود، در مرز‌های کشور به حراست و حفاظت از این آب و خاک می‌پردازند.

وی گفت: امنیت یک امر اتفاقی نیست و در نتیجه تلاش‌های مجاهدانی مثل شهید نجاتی نیا برقرار می‌شود. استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: شهدا الگو و چراغ راهنمای همه ما در زندگی هستند.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این مراسم گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر، بیان کرد: راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و سربازان ولایت جان خود را ناقابل دانسته و برای حفظ جان و مال ناموس وصیت‌نامه‌های خود را نگاشته‌اند.

استاندار گلستان هم در این مراسم، گفت: شهدا راه رسیدن به خدا را به بهترین شکل انتخاب کردند.

علی‌محمد زنگانه تصریح کرد: جایگاه و مقام شهید به قدری والاست که خداوند در بی‌نهایت به آنها نظر می‌کند. شهدا در نزد خدا روزی می‌خورند و برای ما الگو و چراغ راه هدایت هستند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد