Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:23:37 GMT

شکست سنگین رقیب ازبک شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۶۶۹

شکست سنگین رقیب ازبک شهرخودرو

پاختاکور ازبکستان با ۴ گل مقابل اسپارتاک مسکو مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاختاکور ازبکستان که ازجمله حریفان شهرخودرو ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم اسپارتاک مسکو رفت.

 

پاختاکور برخلاف دو مسابقه اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که فوق‌العاده ظاهر شده و به برتری مقابل شباب الاهلی امارات و شهرخودرو ایران رسیده بود، امروز نتوانست به برتری در بازی دوستانه دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسپارتاک مسکو که تیم دهم جدول لیگ برتر روسیه است، امروز موفق شد با زدن دو گل در هر دو نیمه، به برتری ۴ بر صفر مقابل پاختاکور دست یابد تا این تیم ازبک بعد از دو برد پیاپی در لیگ قهرمانان، شکست را هم تجربه کند.

ازبکستان پاختاکور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ازبکستان پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از یک مسابقه غیبت دوباره در فهرست و ترکیب اولیه داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) مقابل زرینسکی موستار رده دومی قرار گرفت.

ولژ موستار که در دو بازی با حضور عارف غلامی مقابل تیم‌های ایگمان کونیچ و ژلیزنیچار سارایوو هیچ گلی دریافت نکرده و دو پیروزی متوالی به دست آورده بود، امروز با وجود حضور 90 دقیقه‌ای این مدافع ایرانی نتوانست برابر زرینسکی موستار نتیجه بگیرد و بدون امتیاز زمین را ترک کرد.

یاران غلامی پس از سه هفته شکست ناپذیری در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین که دو برد و یک مساوی داشتند، در دیدار حساس امروز و دربی فوتبال این کشور مقابل زرینسکی موستار با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند تا 43 امتیازی و در رده سوم جدول بمانند.

عارف غلامی پس از اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل بوراتس بانیا لوکا به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ بازی نکرده بود، امروز مقابل زرینسکی موستار به میدان رفت و سومین بازی خود در لیگ برتر بوسنی را انجام داد.

دیگر خبرها

  • ببینید | شکست سنگین دادمرز در اولین فینال آسیایی؛ کره‌شمالی طلایی شد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • کار بزرگ ناهید کیانی در صربستان
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • کار بزرگ ناهید کیانی
  • ناهید کیانی در صربستان طلایی شد
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید