Web Analytics Made Easy - Statcounter

 متخصص کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری جنسیت: آقا، خانم آشنا با سرویس های مایکروسافت توانایی طراحی و اجرای شبکه (اکتیو و پسیو) آشنایی با راه اندازی و راهبری انواع محصولات Cisco آشنایی با راه اندازی و راهبری انواع فایر وال و UTM مسلط به زبان تخصصی مسلط به پروتکل های شبکه کامپیوتری و اینترنت آشنا به فرآیندهای تست و عیب یابی آشنا به نرم افزارهای مانیتورینگ آشنا به مستند سازی استاندارد خلاق، باهوش و با پشتکار  از متقاضیان واجد شرایط علاقمند به کار در محیطی خلاق، پویا و آموزنده خواهشمندیم رزومه کامل خود را به ایمیل یا فکس زیر ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02122852040 فاکس 02122854585 ایمیل job@atiehpardaz.com لینک atiehpardaz.com آدرس: خیابان شریعتی - بالاتر از خواجه عبداله - نبش کوچه ذکایی پلاک 56

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح شنبه به همراه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید اظهار کرد: ما در استان باید به اطمینان پایداری شبکه ارتباطی خود برسیم و خلأها را همواره برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت این شبکه همواره باید برنامه اجرایی داشته باشیم، افزود: تقویت پوشش‌های تلفن همراه و اینترنت باید مد نظر قرار بگیرد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز و بازه‌ی زمانی ۴۰ روزه خدمت به مسافران نوروزی شاهد حضور انبوه زائران در مشهد مقدس و استان بودیم. بر این اساس یکی از موضوعات ملی ما توجه به زائران است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به جایگاه مهم کارگروه ملی زیارت گفت: همواره باید توجه خاصی به زائران بارگاه منور رضوی داشته باشیم. همچنین برای تقویت پوشش ارتباطی جاده‌های استان و برنامه‌های ارتباطی در مسیر برای زائران باید این فعالیت‌ها بروز و توسعه پیدا کند. وی تصریح کرد: تا پایان دولت طبق آمارها دو میلیون خانوار استان از طریق اجرای شبکه فیبر نوری به اینترنت فوق پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.

گفتنی است؛ آخرین وضعیت پروژه‌های لایه سوئیچ طرح تحول شبکه ملی اطلاعات، آخرین وضعیت پروژه پارک داده شهید میری، تأمین دسترسی به اینترنت ثابت از طریق فیبر نوری برای خانوارها و کسب و کار، توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاهای استان و توسعه شبکه دسترسی ایرانسل و همراه اول در قالب قرارگاه تحول شبکه ملی اطلاعات خراسان رضوی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که توسط علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی ارائه شد.

کد خبر 6083185

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار
  • ۲ میلیون خانوار خراسانی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند
  • ساخت بزرگترین کامپیوتر نورومورفیک جهان/ الهام از مغز انسان در پردازش اطلاعات
  • استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت
  • جزئیات جدید درباره آزمایش بالینی ایمپلنت مغزی نورالینک
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد