Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه بادی و ساچمه ای به مأمور پلیس راهور بندرعباس در حین انجام وظیفه که منجر به جراحت سطحی وی شده بود ، در اسرع وقت پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی بندرعباس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردارغلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران با انجام اقدام اطلاعاتی موفق شدند یکی از عاملان تیراندازی را که از سابقه چندان خوبی نیز برخوردار نیست، در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی کردند که در این بازرسی ابزار جرم کشف و با اعتراف های متهم دستگیر شده ، عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر و در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اواسط هفته گذشته دو نفر به پلیس راهور بندرعباس با تفنگ ساچمه ای شلیک کردند که موجب آسیب سطحی وی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی پلیس راهور تیراندازی جرم دادسرا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت