Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان، بازیکنان و کادر همراه تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با سپاهان اصفهان وارد این شهر شدند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با پرواز ساعت 16:35 امروز (شنبه) راهی اصفهان شدند و در حالی که این پرواز با نیم ساعت تأخیر انجام شد، دقایقی پیش وارد اصفهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 فردا در چارچوب هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف سپاهان می‌رود.

حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست/ احتمال نیمکت‌نشینی بیرانوند هم وجود دارد

 

همچنین با توجه به تأخیر در پرواز پرسپولیس به اصفهان، یحیی گل‌محمدی به نشست خبری پیش از بازی فردا که قرار بود از ساعت 18:30 برگزار شود، نمی‌رسد.

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس یحیی گل‌محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد