Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@00:37:33 GMT

سعید مولایی در مسابقات جودو حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۷۷۰

سعید مولایی در مسابقات جودو حذف شد

دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ روز گذشته با حضور ۶۶۴ جودوکار از ۱۱۵ کشور به میزبانی آلمان در شهر «دوسلدورف» آغاز شد. سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان از ژاپن راهی آلمان شد و موجبات تعلیق جودو ایران را فراهم کرد، در سومین حضور خود بعد از خروج ایران ناکام ماند.

وی که در رقابت‌های گرنداسلم اوزاکا با پرچم فدراسیون جهانی و گرندپری «کینگ دائو» با پرچم مغولستان دست خالی شرکت کرده و تاتامی مبارزه را دست خالی ترک کرده بود، این بار هم توفیقی نداشت و بدون مدال به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «برنلینر» از آمریکا، «لوکنتی» از آرژانتین و «دومنیک روزنا» از کرواسی را شکست داد و در ادامه ابتدا برابر «حسن خالمورزایف» از روسیه و سپس «ون دیولت» از هلند بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

ملایی در مسابقات اخیر خود به رقبای باخته است که در زمان حضور در ایران همه آن‌ها را با شکست مواجه می‌ساخت و مدال می‌گرفت. نکته مهم اینکه در این دوره وی توسط محمد منصوری هدایت می‌شد. مربی پیشین تیم ملی که مدتی بعد از اعلام پناهندگی ملایی، برای پیوستن به او از ایران خارج شد و دیگر بازنگشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جودو سعید ملایی مسابقات گرنداسلم جودو پارسی خبر پناهندگی ملایی پناهندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد