Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@21:14:52 GMT

۱۲ سرشاخه یک شرکت هرمی در رباط کریم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۸۳۱

رکنا: فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در رباط کریم خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شیخ مراد مرادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۱۲ سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در رباط کریم خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در تشریح بیشتر جزئیات این دستگیری گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی رصد اطلاعاتی و کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می‌کردند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل دقیق فعالیت شرکت هرمی را شناسایی و پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه آنها شده و ۱۲ نفر را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی رباط کریم بیان داشت: در بازرسی از محل شناسایی شده، پک های آموزشی، کیس کامپیوتر و مانیتور در خصوص فعالیت اعضا باند شرکت‌های هرمی کشف شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا پلیس اخبار حوادث شرکت هرمی دستگیری دستگیر مراحل قانونی رباط کریم ویروس عکس فیلم تلگرام انتشار ویروس کرونا فضای مجازی قم تهران فوت یک شرکت هرمی رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق کالا در باشت