Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با شماره آراء حوزه انتخابیه اصفهان، کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به عنوان منتخبان مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه انتخابیه اصفهان دارای 5 کرسی نمایندگی در مجلس است که به علت کثرت شعب اخذ رای کار شمارش و جمع بندی آرا در این حوزه به طول انجامید.

"حسین رئیسی" نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس یازدهم شدمنتخبان مردم استان گیلان در مجلس یازدهم معرفی شدند + اسامینتایج آرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان قزوین اعلام شد+ اسامی

براساس اعلام ستاد انتخابات استان اصفهان با پایان شمارش کلیه صندوق‌های اخذ رای در شهرستان اصفهان نتایج رسمی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان به شرح زیر است: 

امیرحسین بانکی‌پور با  245 هزار و 629 رای
عباس مقتدایی با  228 هزار و 38 رای
مهدی طغیانی با 188 هزار و 3 رای
زهرا شیخی با  172 هزار و 850 رای
حجت‌الاسلام حسین میرزایی  163 هزار و 370

انتهای پیام/ 162/ س

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جوانان عضو شورای ششم توانستند تناسب مدنظر رهبر انقلاب که «با تجربه» و «جوان» در شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و دولت کنار هم قرار گیرند را تحقق بخشند، در این راستا نمره خوبی برای آن‌ها قائل هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: در اصفهان مدل فکری مردم مبتنی بر تجربه و کم‌تر خطا کردن در تصمیم‌گیری‌ها است، بر این اساس حضور جوانان در عرصه‌ها سخت است، اما وقتی اعتماد می‌شود، فرصت خیلی خوبی است که تلاش بیشتری و همچنین جسارت برای تصمیم گیری بیشتری داشته باشند و با وقت‌گذاری بیشتر، پرانرژی به‌دنبال مسائل سختی بروند که در گذشته بر روال عادی حل نشده است؛ انتظاری که در اصفهان با مدل فکری از یک جوان در عرصه است، بر همین اساس است.

وی افزود: از زمان تحصیل در دانشگاه مسائل حوزه مدیریت بخش عمومی و شهری را دنبال می‌کردم، همچنین در حوزه رسانه نیز فعال بودم، البته فشار کار رسانه ۲۴ ساعته است و انتظار داشتم در شورای اسلامی شهر نیز همین فشار از نظر کاری وجود داشته باشد که با پیش‌بینی من سنخیت داشت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پیچیدگی و تنوع مسائل در حوزه مدیریت شهری وجود دارد، تصریح کرد: شاید فشار کار از حوزه‌های دیگر به جهت آنکه کار تقسیم شده است، کمتر باشد، اما محدوده فعالیت و نظارت شورا و مدیریت شهر از ۳۴ متر زیرزمین که سازمان قطار شهری برای احداث مترو فعالیت می‌کند تا ۲۳۰۰ متر بالای سطح دریا با شرکت توسعه سیاحتی و فعالیت تله کابین، است.

صالحی ادامه داد: تنوع حوزه‌ها و تفاوت تخصص‌ها، مقداری تصمیم‌گیری و اظهار نظر و ورود به مسائل را سخت و پیچیده می‌کند، اگر بدون تأمل، مطالعه و نگاه کارشناسی وارد شویم، به نظر من مسائل را در سطح تصمیم‌گیری و نظارت، دچار مشکل و پیچیده‌تر از گذشته می‌کند.

صالحی با بیان اینکه مردم اصفهان فرصتی برای من فراهم و اعتماد کردند تا در کنار کسانی که ۵ دوره سابقه حضور در شورای سعی را داشتند، حضور داشته باشم، افزود: با توجه به حضور افرادی که مخزن تجربیات ملی و استانی هستند، تلاش کردم که این فاصله تجربی را با دقت‌گذاری بیشتر و با رفتن به دنبال مسائل سخت، تلاش و انرژی بیشتر جبران کنم.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جوانان عضو شورای ششم توانستند تناسب مدنظر رهبر انقلاب که «با تجربه» و «جوان» در شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و دولت کنار هم قرار گیرند را تحقق بخشند، در این راستا ریسک‌پذیری، خطر کردن، وقت‌گذاری بیشتر آن‌ها در کنار تجربه، دانش و تأمل بیشتر، ترکیب خوبی را رقم زد، از این جهت نمره خوبی برای جوانان شورای اسلامی شهر از جمله خودم قائل هستم که وقتی را از دست ندادیم.

صالحی با اشاره به اینکه در این دوره از شورا حجم زیادی از انتظارات و مطالبات وجود داشت که در این راستا اعضا تلاش کردند راهکاری برای گره‌های بازنشده ارائه کنند، افزود: مشکلات و موضوعاتی همچون هتل ارگ جهان نما پس از ۳۰ سال، زمین‌های موسوم به اراضی علی‌آباد کلنگان با نام‌گذاری آن با عنوان شهرک شهید آرمان علی‌وردی، تصویب طرح شهرک شهید کشوری رفع شد تا مخاطرات پیش‌روی آن رفع شود و اتفاقاتی از این جنس همچون احداث خط دوم مترو و رینگ چهارم ترافیکی در دست انجام است.

وی تاکید کرد: همه این اتفاقات و گره‌های بازنشده قدیمی در شورایی انجام شد که به ظاهر همه با هم همفکر بودیم و از یک لیست به شورا راه پیدا کردیم، اما این شورای همفکر، تضارب آرا بالایی دارد، در جلسات نظرات متنوع و متفاوت به نفع مردم و شهر مطرح می‌شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دغدغه من این است که به‌عنوان جوان‌ترین عضو شورای ادوار، پرچمدار خوبی باشم و البته جدی‌ترین نگرانی من این بود که سدی برای ورود جوان‌های بعدی نباشم.

کد خبر 739230

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد