Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@20:59:49 GMT

حماسه ای به وسعت جهان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۹۳۰

حماسه ای به وسعت جهان

جشن ملی، روز انتخابات، به جهت احقاق حق مدنی ملت، خصوصاً با توجه به حوادث و اتفاقات اخیر، تقدیر و تشکر وزارت امور خارجه آمریکا از قراردادن ایران در لیست سیاه کار گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، اتهام پراکنی های مسئولین آمریکائی، تلاش آنها برای جداسازی مردم و مسئولین، و زیر سؤال بردن مقبولیت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران به شایسته ترین وجه صورت گرفت تا ضمن خنثی سازی شیطنتهای ، شیاطین بزرگ ، مجلس قوی که عصاره مردم سالاری دینی است از بطن این آرای مردمی تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسازی های رسانه های غربی نیز حتی نتوانست مانع آن شود که مردم در پای صندوقهای رأی حاضر شوند و با رأی دادن نشان دهند که می خواهند در اداره امور کشور که حق آنهاست، شرکت نمایند، حقی که به نوعی تکلیف شرعی نیز برای مردم محسوب می شود. مشارکت آحاد مردم، از جمله اقلیتهای دینی کلیمیان، مسیحیان، ارامنه شمال، زرتشتیان، آشوریان و کلدانی ها ، روستا نشینان و شهرنشینان، اقوام فارس و کرد و لر و بلوچ و ترکمن و عرب، نشان دادندکه ایرانی، کشور خود را دوست دارد و به آینده آن امیدوار است ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را در پرتو نظام اسلامی و در سایه وحدت، جستجو می کند و در برابر دشمنان این آب و خاک تا آخر و تحت رهبری خردمندانه و بی نظیر، ثابت قدم ایستاده است.

سازمان صداوسیما با بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود خود کوشید تا ضمن آنکه در تحقق این حماسه ملی نقش آفرینی حرفه ای داشته باشد و بتواند پرده ای از شور و شعور مردم همیشه در صحنه را به صحیح ترین روش ها ثبت و منعکس نماید تا مخاطبان داخلی و خارجی با این حماسه ماندگار که خنثی کننده القائات و همزات شیاطین رسانه ای است، در وسعتی به گستره گیتی آشنا شوند.

ثبت و ضبط تصاویر این حماسه سترگ و انتقال حماسه ملی ایرانیان و خصوصاً نمایش آن در نزد مخاطبان خارجی، با وجود جنگ نرم دشمنان این آب و خاک که رسانه های متعددی در عرصه بین المللی نیز در اختیار دارند، کاری ساده و سهل نیست. پوشش حرفه ای این رویداد که بی تردید بیمه کننده مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی برای سالهاست، ضمن خنثی کردن عملیات روانی دشمنان این آب و خاک نشان داد که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران تا چه حد است و آنان که چنین القاء می کنند که مردم از نظامی که خود در پیروزی (تأسیس) و تکوین آن نقش مهمی داشته اند، دور شده اند ، با حضور پرشور مردم پی بردند که همه استدلالهایشان پوچ و پوشالی است.

علی فهیم دانش - مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صدا و سیما

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گروه ویژه اقدام مالی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق