Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@05:31:16 GMT

آنتونی استوکس در مسیر کرار و گادوین منشا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۹۶۰

آنتونی استوکس در مسیر کرار و گادوین منشا

پرسپولیسی‌ها که در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط هجومی خود بودند، در انتقالی هیجان برانگیز موفق به جذب آنتونی استوکس شدند. مهاجمی در قواره ستاره‌های سطح اول فوتبال آسیا که سابقه فنی درخشانی در کارنامه داشت و البته طی این مدت در صدر اخبار مربوط به حواشی چه در رسانه‌های اروپا و چه در مدت حضورش در تراکتور و رسانه‌های داخلی قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مدیران پرسپولیس با ادعای اینکه با عقد قراردادی که تمامی جوانب را در آن سنجیده‌اند، آنتونی استوکس سرکش را سرخپوش کردند. نیمکت نشینی او طی دیدار‌های اخیر به دلیل مشکل بدنی، اما با یک تصمیم استراتژیک همراه شد؛ اهدای مرخصی در دبی به عنوان یکی از مراکز تفریحی جهانی در قاره آسیا.

با اینکه تدبیر فنی و حرفه‌ای این بود که بازیکن ناآماده سرخپوشان در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان با حضور به موقع در تمرینات در روند بدنسازی و تمرینات قرار گیرد، باشگاه (مدیریت، کادرفنی و سرپرست) با مرخصی به یکی از حاشیه سازترین بازیکنان خود موافقت کرد. حاصل این مرخصی که به بهانه دیدار با فرزند بود، انتشار تصاویری باورنکردنی چه در صفحه شخصی این بازیکن و چه دوستانش با حضور در اماکن غیرموجه بود.

موضوع، اما اینجاست که باشگاه بر اساس چه تدبیری اقدام به اهدای مرخصی به بازیکن خود کرده که کارنامه‌اش طی این سال‌ها سرشار از حواشی و جنجال‌ها و البته پرونده بوده است. باشگاه پرسپولیس کاملا می‌توانست سرنوشت خود پیش از اهدای این مرخصی را با نگاهی به زمان حضور کوتاه مدت او در تراکتور مورد بررسی قرار دهد. بازیکنی که بار‌ها بعد از مرخصی‌هایش با تاخیر در اردوگاه تراکتور حاضر شده بود و در نهایت نیز بدون توجه به قراردادش، از جمع تبریزی‌ها جدا شده بود.

رفتار بازیکنی مثل آنتونی استوکس یادآور اتفاقاتی است که پیش از این فوتبال ایران با حضور بازیکنانی همچون کرار جاسم، گادوین منشا و ... شاهد آن بوده است. بازیکنانی بدون توجه به رفتار حرفه‌ای و ایجاد حواشی بزرگ خاطره تلخی از خود به جا گذاشته‌اند. باشگاه پرسپولیس، اما مدعی است در بند‌های قرارداد خود شرایطی شکل داده که با در نظر گرفتن آن استوکس با جرایم بزرگی مواجه خواهد شد. با این حال حتی جرایم مالی نیز در این شرایط نمی‌تواند در آستانه بازی بزرگ و سرنوشت ساز با سپاهان، آسیب احتمالی ناشی از عدم حضور و همراهی او را جبران کند.

باشگاه پرسپولیس بعد از خلف وعده اولیه آنتونی استوکس برای بازگشت به جمع سرخپوشان در روز جمعه، مدعی شده بود او اعلام کرده که روز شنبه به تهران بازخواهد گشت. موضوعی که بار دیگر محقق نشد و در نهایت همچنان هواداران این تیم در انتظار بازگشت این مهاجم سرکش ایرلندی هستند و باید دید در صورتی که او بازگردد نیز با چه واکنشی همراه خواهد شد و آیا در مراحل بعدی و مرخصی‌ها باید بار دیگر منتظر یک جنجال و حاشیه دیگر از سوی او بود یا اینبار مدیریت خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استوکس باشگاه پرسپولیس گادوین منشا پارسی خبر آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص مبتلا شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم، اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897946

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص مبتلا شده است
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد