Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی یمن اعلام کرد که همانطور که یمنی‌ها آمریکا را از کشورشان بیرون انداختند، عراقی ها نیز با وحدت می‌توانند این کار را بکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن امروز شنبه به عراقی‌ها اعلام کرد که «با وحدت» می‌توانند آمریکا را از کشورشان اخراج کنند.

شرف‌الدین که امروز در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در عراق سخنرانی می‌کرد، گفت، «عقلا[ی منطقه] باید مراقب فتنه آمریکایی در منطقه باشند و در مقابل متجاوزان بایستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رسانه‌های یمنی، مفتی یمن گفت، «آمریکایی‌ها وقتی صدای فریاد مجاهدان را نزدیک سفارتشان در صنعاء شنیدند، ناامیدانه خارج شدند... با صبر، ایستادگی و رهبری حکیمانه در یمن،‌ پیروزی محقق شد و عراق هم اگر صفوف خود را متحد کند، قادر است که همه پایگاه‌های آمریکایی را برچیند».

این عالم یمنی هشدار داد که «مردم عراق و امت اسلامی نباید از آمریکا و اسرائیل بترسد و باید بر خدا توکل داشته باشد... مسئولیتی که بر دوش ما به عنوان علماست، بیدار کردن مردم و تشویق آنان به انقلاب و جهاد در راه خداست».

شرف الدین همچنین بدون اشاره صریح به نام عربستان سعودی گفت «امت اسلامی امروز در مقطع حساسی به سر می‌برد. باید با کسانی که ادعای اسلام دارند اما خواستار صلح با دشمن اسرائیلی هستند، مقابله کنیم».

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند