Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که راحت گل بخورد و به سختی گل بزند، معادلات فوتبال را رعایت نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا شاهرودی مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد برای سرخپوشان پایتخت اتفاقاتی رخ داده که شرایط را نسبت به قبل، تغییر داده است، زیرا آن‌ها به سختی گل می‌زنند، اما به راحتی گل می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرودی گفت:

«بازی با الشارجه امارات و قبل از آن دیدار مقابل الدحیل در قطر، عیار خط دفاعی پرسپولیس را تا حد زیادی مشخص کرد. خط دفاع پرسپولیس مقابل تیم‌های ایرانی به خوبی محک نمی‌خورد و نیاز است تا در مسابقات بین المللی، عملکرد آن‌ها را ببینیم. پرسپولیس نتوانست در این بازی نمره قبولی بگیرد و اصلا در فاز دفاع، خوب نبود.»

رضا شاهرودی اضافه کرد:

«تیمی که راحت گل بخورد و به سختی گل بزند، معادلات فوتبال را رعایت نکرده است. به عقیده من، برخی از بازیکنان پرسپولیس بی انگیزه شده اند و دوران افت خود را سپری می‌کنند. آن‌ها هم به خودشان لطمه می‌زنند و هم به پرسپولیس. این روند باید هر چه سریع‌تر متوقف شود، زیرا می‌تواند شرایط پرسپولیس را سخت‌تر از قبل کند. من بازی با الشارجه را دیدم و به نظرم آمد افت برخی بازیکنان مشهود است و آن‌ها باید خودشان را تغییر بدهند.»

شاهرودی ادامه داد:

«الان شرایطی است که همه تیم‌ها می‌خواهند خودشان را نجات بدهند. تیم بالای جدولی می‌داند اگر بازی‌های اسفندماه را از دست بدهد، دیگر جایی برای جبران ندارد و تیم ته جدولی هم دنبال فرار از قعر است. همه امتیاز می‌خواهند و در این شرایط، کار برای تیمی مثل پرسپولیس که بازیکنانش دچار افت شده اند، سخت‌تر می‌شود. تنها راه این است که گل محمدی هنر مربی گری خود را به نمایش بگذارد و نقص فنی و روحی تیم را جبران کند.»

او در نهایت گفت:

«یحیی دوست قدیمی من و یک مربی خوب و جوان است. او می‌تواند پرسپولیس را متحول کرده و چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاورد. من شک ندارم این تیم با استفاده از پتانسیل خود، به مقام خوبی در لیگ می‌رسد وحتی شانس قهرمانی در جام حذفی دارد، اما قبل از هر چیز باید ساختار تاکتیکی و دلیل افت برخی بازیکنان مشخص شود. طبیعتا با چنین بازیکنی نمی‌شود امیدوار به کسب قهرمانی و جام‌های بیشتر یا حتی صعود از گروه آسیایی بود. پرسپولیس نیاز به ترمیم روحی و روانی بازیکنانش دارد.»

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهرودی پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس رضا شاهرودی شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!

لیگ برتر هرچند هنوز به اتمام نرسیده و تیم‌ها بازی‌های حساسی را در پیش دارند، برخی از تیم‌های لیگ برتری از همین حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند هستند و با بعضی از ستاره‌های لیگ مذاکراتی را انجام دادند.

یک تیم پولدار لیگ برتری به چند ستاره پرسپولیس پیشنهاد داده تا فصل بعد راهی این تیم شوند. تیم مذکور که تقریباً از کسب عنوان قهرمانی در این فصل ناامید شده، می‌خواهد خیلی زود تیمش را برای فصل آینده ببندد و بودجه خوبی هم برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات اختصاص داده است. نکته جالب در این خصوص مشارکت یکی از بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات است.

این ستاره که سابقه بازی برای تیم ملی را هم دارد و جزو بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران به حساب می‌آید، به واسطه رفاقت با خیلی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر می‌خواهد به تیمش کمک کند تا بازیکنان خوبی را جذب کند. این بازیکن در ماجرای پیشنهاد تیم مورد نظر به چند ستاره پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرد و واسطه شروع مذاکرات بین طرفین بود.

در واقع این بازیکن به واسطه ارتباط نزدیک با چند بازیکن پرسپولیس قصد دارد آنها را برای بردن به تیمی که در آن بازی می‌کند، ترغیب کند و به نوعی مامور هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس است.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!