Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:24:03 GMT

هیچ مورد مشکوک و قطعی کرونا در قزوین گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۹۷۳

هیچ مورد مشکوک و قطعی کرونا در قزوین گزارش نشده است

پیمان نامدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارها اطلاع رسانی شده است که نحوه مقابله با این بیماری آموزش و پیشگیری است و شهروندان باید به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر شست و شوی مستمر دست‌ها، افزود: محلول‌های شست و شوی دست به عنوان پتانسیل کمکی برای مقابله با این بیماری استفاده می‌شود و شستن دقیق و درست دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون بسیار موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با تاکید بر پرهیز از توجه به شایعات، گفت: متاسفانه در فضای مجازی، شایعاتی پخش می‌شود که موجب نگرانی شهروندان می‌گردد و از عموم مردم درخواست می‌کنیم اطلاعات را از مبادی قانونی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا فضای مجازی نشده قزوین مشکوک کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و … استفاده کنند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 6080070

دیگر خبرها

  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا