Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:47:25 GMT

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۹۷۹

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای عشایری اردبیل

یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پانزدهمین یادواره ۱۸۵ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل با حضور مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور، مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور و جمعی از مسؤولان، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و عشایر در سالن ۹ دی شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حق‌طلب، مسؤول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیج کل کشور در سخنانی امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

خیرمقدم‌گویی فرمانده سپاه ناحیه عشایری، شعرخوانی حاج کلامی زنجانی از شاعران برجسته کشور و مداحی حاج جواد نادری و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم معنوی نمایشگاه کتاب، غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، شهدا و صنایع دستی عشایر برپا شده بود که در معرض دید مسؤولان و عموم مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسؤولان کشوری و استانی شرکت‌کننده در مراسم بر سر مزار شهدای گمنام شهرستان اصلاندوز حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید استان اردبیل دفاع مقدس بسیج عشایر یادواره اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  جمعی از مسولان با نثار گل بر مزار شهدای ارتش با آرمان‌های ایشان تجدید میثاقی دوباره داشتند سپس به دیدار خانواده شهیدان ارتشی، احمد سلیمانی و یارحسین سلیمانی رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز