Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی گفت: استوکس بازیکن نرمالی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل حلالی در مورد بی‌انضباطی‌های استوکس در تیم پرسپولیس گفت:می‌دانستیم او  این رفتار را انجام می‌دهد و یکبار هم در تراکتور این کار را کرده بود. وقتی همچنین بازیکنی جذب می‌کنیم، باید توقع این رفتار را از او داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: از اینکه استوکس بازیکن خوبی است در آن شکی نیست، ولی با تجربه‌ای که از زمان حضور او در تراکتور وجود داشت جذب او به فوتبال ایران قابل تامل است و این بازیکن تیم تراکتور را در فصل قبل نابود کرد و گذاشت و رفت و باید بگویم استوکس یک فوتبالیست نرمال نیست.

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: البته استوکس  بازیکن خوبی است، اما با مشکلات اخلاقی‌ای که دارد، امیدوارم قراردادش طوری بسته شده باشد که رفتار قدیمش را تکرار نکند و تجربه تلخ تراکتور مجددا تکرار نشود.. 

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتورسازی تبریز تراکتور فارس تبریز اسماعیل حلالی استوکس حلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محسن کریمی مهاجم سابق استقلال بار دیگر شاگرد ساکت الهامی در نساجی شد.در گزارش ایسنا آمده است:کریمی که پیش از این به عضویت خوشه طلایی در لیگ یک در آمده بود پس از فسخ با این تیم در تمرینات نساجی شرکت کرد تا پس از رضایت کادر فنی تیم شمالی تا پایان فصل، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897761

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست