Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:48:31 GMT

۱۱۴ پروانه استاندارد در لرستان تعلیق و ابطال شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۹۸۵

۱۱۴ پروانه استاندارد در لرستان تعلیق و ابطال شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه قنبریان گفت: از ابتدای سال جاری، با بررسی وضعیت واحدهای تولیدی، ۵۴ پروانه استاندارد اجباری و ۲ پروانه استاندارد تشویقی در کمیته علائم جهت ابطال مطرح شد که اعضای کمیته به دلایلی از قبیل عدم تأمین شرایط تمدید اعتبار پروانه استاندارد، توقف تولید، عدم رفع نواقص، کسب امتیازات منفی و رسیدن به شرایط ابطال، و عدم استمرار شرایط استاندارد، با ابطال و نامعتبر کردن پروانه‌ها موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای نامعتبر کردن موقتی پروانه استاندارد نیز ۵۸ پروانه تعلیق شد که عمدتاً به دلیل عدم فعالیت مدیر کنترل کیفیت و یا تمدید به موقع پروانه مدیر کنترل کیفیت، عدم استمرار شرایط استاندارد، توقف خط تولید بیش از شش ماه، انجام تبلیغات گمراه کننده، کسب امتیازات منفی، رسیدن به شرایط تعلیق، و … بوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: در صورت محرز شدن رفع شرایط تعلیق، با تشکیل کمیته علائم و بررسی مستندات، پروانه استاندارد رفع تعلیق می‌شود که در این مدت، ۳۲ مورد رفع تعلیق پروانه استاندارد اجباری انجام گرفت.

قنبریان یادآور شد: تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد در راستای وظایف سازمان ملی استاندارد ایران و با هدف نظارت بر وضعیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد ایران تبلیغات پروانه تعلیق انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پروانه استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد