Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
ملت بزرگ ایران، هموطنان عزیز

اکنون که به فضل الهی انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در کمال امنیت و نظم برگزار شده است «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» وظیفه دارد از آحاد مردم ایران که با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف شرعی و وظیفۀ ملی خود اقدام کرده‌اند تشکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شما مردم نشان دادید که به رغم فشار حداکثری اقتصادی دشمن و القاء یأس و ناامیدی از سوی رسانه‌های ساخته و پرداختۀ آنان، با بصیرت و موقع‌شناسی، در بزنگاه‌های حساس نقش سرنوشت‌ساز خود را ایفا می‌کنید، شما با تک‌تک آراء خود، خشتی بر سر خشتی نهادید و خانۀ ملت را از نو بنا کردید و با اعمال ارادۀ ملی، نشان دادید که خواهان مجلسی متفاوت هستید، مجلسی که بتواند حافظ آرمان امام راحل و شهیدان بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی باشد و راه امام را در نیل به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری طی کند.

مجلسی با نمایندگانی مؤمن و مردمی، انقلابی و شجاع که بتواند با توکل به خداوند و تکیه بر نیروی لایزال ملت و به ویژه جوانان پرشور و با استعداد، در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و قلدری‌های آمریکا بایستد و اصلاحات امیدبخش حاصل شده در قوۀ قضائیه را با تأمین عدالت اقتصادی و اجتماعی و کاستن از مشکلات معیشتی مردم تکمیل کند. مجلسی که در مسیر تحقق بیانیۀ گام دوم مقام معظم رهبری حرکت کند و به جوانان فرصت دهد تا چهل سال دوم انقلاب اسلامی را با امید و ارادۀ محکم خویش آغاز کنند.

 
باید خداوند کریم را به سبب نعمت انقلاب اسلامی و نعمت مردم فهیم و انقلابی کشورمان شاکر باشیم و از همۀ ملت سپاسگزاری کنیم. نیز جا دارد از همۀ نهادها و اشخاصی که در برگزاری این انتخابات سهیم و شریک بوده‌اند تشکر کنیم و به ویژه سپاسگزار رؤسا و اعضای محترم شوراهای ائتلاف استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور باشیم که با تلاش و تدبیر خود توانستند با جلوگیری از تفرقه، از میان نامزدها، شایسته‌ترین آنها را به مردم معرفی کنند. همچنین از نیروهای شایسته و ارجمندی که برای حصول وحدت به تصمیم شوراهای ائتلاف احترام گذاشتند و انصراف دادند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم. سپاسگزاری از روحانیت معظم را که پدرانه شورای ائتلاف را حمایت کردند و نیز احزاب سیاسی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را که برادرانه و صمیمانه به استواری وحدت مدد رساندند بر خود واجب می‌دانیم.

امیدواریم مجلس یازدهم بتواند مجلسی کارآمد باشد و با خدمت صادقانه به مردم از مشکلات و گلایه‌های آنان بکاهد و شور و شوق افزونتری برای مشارکت در انتخابات‌های بعدی به وجود آورد.

در پایان با تبریک به نامزدهای محترمی که موفق به جلب اعتماد مردم عزیز ایران شده‌اند متذکر می‌شود که ملت انتظار دارد مجلس یازدهم، مجلسی در خدمت ایران سربلند و مردم سرافراز ایران باشد و با وحدت و یکپارچگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نگاهبانی کند و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام و ناامید و دوستان ایران و انقلاب را امیدوار و دلگرم سازد. ان‌شاء‌الله.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

منبع: الف

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمد جباری عصر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن سرشار از برکات برای مردم ایران عزیز است و بارش قابل توجه نزولات آسمانی نویدبخش سال زراعی و باغی خوبی برای استان کردستان است.

وی گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی در کردستان بخش کشاورزی است و بارش نزولات آسمانی نقش مهمی در تقویت این بخش دارد.

جباری تصریح کرد: دستگاه قضائی در عرصه‌های مختلف وظیفه خود می‌داند که در خدمت مردم باشد و فراتر از وظایف قانونی در این زمینه عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاریخچه قانون همزاد تاریخچه آفرینش و خلق بشر است، خداوند متعال انسان را خلق کرده و قبل از فرستادن آدم و حوا بر روی زمین قانون و محدودیت‌ها و الزاماتی را برای آنها وضع کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تصریح کرد: خارج از قانون، اخلاقیات هم جز حق الناس محسوب می‌شود، بنای این را گذاشته‌ایم که در سال جدید جلسات از جنبه سوری خارج شود و بیشتر خروجی در عرصه عمل داشته باشد.

جباری تصریح کرد: حفاظت از حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضائی بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است در این راستا توجه به جلسات و کارگروه‌های قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت‌المال در سال‌جاری بیشتر خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج اذعان کرد: این قرارگاه با هدف برخورد قاطع با سودجویان و کسانی که بخواهند به منابع طبیعی و اراضی ملی دست‌درازی کنند تشکیل شده و با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا در کردستان صادقانه و خالصانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند، چرا که برایند و نتیجه این همراهی در زوایای مختلف به نفع مردم و جز حقوق عامه می‌دانیم.

وی گفت: وظایفی که به عهده شهرداری و شورای اسلامی گذاشته شده است واقعاً بیشتر از وظیفه چند وزارتخانه است از این رو این نهاد نیاز به حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای پاسخگویی بهتر به مطالبات مردم دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستره وظایف و مسوولیت‌های شهرداری و شورا در خدمت‌رسانی به مردم نباید اجازه دهیم تنها بمانند این نهاد مردمی باید از سوی دستگاه‌های حکومتی و دستگاه قضائی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

جباری افزود: خالصانه، صادقانه و قاطعانه در پیشبرد وظایف شهرداری و شورا در مسیر خدمت به مردم هرآنچه در توان داشته باشیم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سالی که گذشت با مجموعه مدیریت شهرداری چه شهردار مرکزی و چه شهرداران سایر شهرها به صورت هفتگی یا ماهیانه در ارتباطات بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این همراهی و همدلی قطعاً نقش مهمی در پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی به مردم است از این رو در سال‌جاری با قدرت هرچه تمام ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حوزه مدیریت شهری بسیار گسترده است هر موضوعی که به نظر شما می‌رسد نیاز به همراهی ما دارد اعلام کنید قطعاً پای کار خواهیم بود.

جباری تصریح کرد: ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هر کدام یک وظیفه مشخص دارند، اما شهرداری‌ها وظایف گسترده و ناهمگن و غیرمشابه دارند که بیش از مسئولیت‌هایی است که برای چندین وزارتخانه مختلف تعریف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در پایان با بیان اینکه همه ما در یک آزمون سخت قرار گرفته‌ایم برای قبولی در این آزمون همه باید به هم کمک کنیم، گفت: امورات مردم امروز به دست ما افتاده و فردای قیامت در زمینه نحوه عملکردمان در انجام این مسئولیت بازخواست خواهیم شد.

گام‌های بلند شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری

شهردار سنندج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی همیشگی دستگاه قضا با مجموعه شورا و شهرداری سنندج، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضا همواره در کنار شهرداری بوده و این همراهی زمینه را برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان فراهم کرده است.

سیدانور رشیدی تصریح کرد: گام‌های توسعه‌ای خوبی در حوزه عمرانی شهری در سال گذشته در شهر سنندج برداشته شده است این روند در سال‌جاری نیز با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: مدعی نیستیم توانسته‌ایم تمام مشکلات شهر را حل کنیم اما کارهای خوبی در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی، زیربنایی، فضای سبز، نهضت آسفالت، حوزه فرهنگ و … در سنندج انجام شده که موجب امیدآفرینی و رضایتمندی در شهروندان شده است.

پاسخگویی به مطالبات مردم اولویت شورا و شهرداری سنندج است

رئیس شورای شهر سنندج هم در این نشست اظهار کرد: دور ششم شورای شهر سنندج با فراز و فرودهایی همراه بود است.

عزت رضایی با بیان اینکه در طول تاریخ فعالیت شوراها هموار دیوار شوراها کوتاه بوده است، گفت: گاهی اوقات مسائل بزرگ را می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی به سرانجام رساند اما آنگونه که باید به این پارلمان مردمی بها داده نمی‌شود.

وی با تاکید براینکه تمام هم و غم شورا و شهرداری دور ششم رفع مشکلات شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده است، گفت: متأسفانه اقتصادی در اختیار شورای شهر قرار ندارد و دست و بال شهرداری خالی است و شورا در چنین شرایطی به عنوان ناظر و سیاست‌گذار شهرداری با مشکل مواجه هستند.

کد خبر 6063756

دیگر خبرها

  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است