Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:49:02 GMT

عکس ؛ مهاجم گلزن سرخپوشان بالاخره آفتابی شد!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۰۷۸

عکس ؛ مهاجم گلزن سرخپوشان بالاخره آفتابی شد!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل تا اینجا به بدترین شکل ممکن برای پل پوگبا پیش رفته و این هافبک گرانقیمت از ماه سپتامبر تنها ۷۲ دقیقه برای یونایتد بازی کرده است. اوله گونار سولسشر چندی قبل اعتراف کرد هنوز زمان دقیق بازگشت پل پوگبا به میادین مشخص نیست و او نمی داند چه زمان قادر به استفاده از این بازیکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل پوگبا مدتی برای تمرین و ریکاوری در دبی به سر می برد و امروز بالاخره در تمرینات منچستریونایتد آفتابی شد. البته بعید است طی یک هفته آتی سولسشر قادر به استفاده از این بازیکن باشد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا پل پوگبا از ۱۰ روز دیگر می تواند در ترکیب تیمش حاضر شود.

اما به هر حال به نظر می رسد این آخرین هفته های حضور پل ‌پوگبا در کمپ تمرینی یونایتد باشد. قرارداد او در تابستان سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد و با توجه به عدم تمایل به تمدید قرارداد، به نظر یونایتد چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان پیش رو نخواهد داشت.

تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس به شدت به دنبال جذب پل ‌پوگبا هستند و نشریه دیلی میل چند روز قبل مدعی شد احتمالا این ستاره فرانسوی که در تابستان سال ۲۰۱۶ با رقم ۸۹ میلیون پوند راهی اولدترافورد شد، با رقمی در حدود ۵۰ میلیون از این تیم جدا خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل پوگبا پل پوگبا تمرینات منچستریونایتد ستاره فرانسوی منچستریونایتد منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است