Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@00:10:17 GMT

عکس ؛ چراغ سبز اسکوچیچ به کاوه رضایی؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۱۱۲

عکس ؛ چراغ سبز اسکوچیچ به کاوه رضایی؟

دراگان اسکوچیچ در ادامه سفرهای خود به کشورهای مختلف، با سه بازیکن ایرانی شالروآ هم ملاقات کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که دراگان اسکوچیچ روز دوشنبه تماشاگر بازی استقلال برابر الاهلی عربستان در کویت بود و سپس بلافاصله به امارات رفت تا دیدار پرسپولیس برابر الشارجه را تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی ۵۱ ساله کروات حالا تصویری از خود در باشگاه شارلروآ به اشتراک گذاشته که او را در کنار سه بازیکن ایرانی این تیم یعنی کاوه رضایی، علی قلی زاده و یونس دلفی نشان می دهد.

کاوه رضایی طی دوران حضور کی روش در تیم ملی مورد نظر این مربی پرتغالی قرار داشت ولی در شرایطی که روزهای خوبی را نیز سپری می کرد، در نهایت در فهرست ۲۳ نفره تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ قرار نگرفت؛ حالا اما دراگان اسکوچیچ با سفر به بلژیک و حضور در باشگاه شالروآ نشان داده که توجه ویژه ای به سه بازیکن، به خصوص کاوه رضایی خواهد داشت که طی هفته های اخیر ستاره تیمش بوده است.
همچنین علی قلی زاده به دلیل سرعت و تکنیکی که دارد، مورد توجه ویژه کارلوس کی روش بود و با وجود مصدومیت او را با خود به جام جهانی روسیه برد. با حضور ویلموتس، علی قلی زاده زیاد مورد توجه این مربی قرار نگرفت ولی با حضور اسکوچیچ این بازیکن جوان بار دیگر به دنبال پیدا کردن جایگاهی در تیم ملی است که در دوران کی روش به دست آورده بود.

یونس دلفی به عنوان یک استعداد ایرانی به باشگاه بلژیکی منتقل شد؛ دلفیِ جوان اگرچه شروع خوبی داشت، اما نتوانست در ادامه به همین روند در تیم جدیدش ادامه دهد و مصدومیت هم سبب شد تا این بازیکن در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ ساله های آسیا حضور نداشته باشد ولی حالا با حضور دراگان او هم انگیزه زیادی برای درخشش دوباره و رسیدن به فهرست تیم ملی پیدا خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ علی قلی زاده کاوه رضایی دراگان اسکوچیچ شارلروا علی قلی زاده کاوه رضایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال کاوه رضایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت

به گزارش "ورزش سه"، در سال گذشته خط دفاعی استقلال عامل موفقیت این تیم بود و ادامه این روند می‌تواند صدرنشینی لیگ را حفظ کند و شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

خط دفاعی استقلال در طول لیگ برتر ده گل دریافت کرد و بهترین آمار را در بین تمام تیم‌های لیگ در اختیار دارد و به واسطه همین اتفاق هفته‌ها شکست ناپذیری را تجربه کرده است.

اما عملکرد آنها فقط در خط دفاعی مثبت نبود و روی گل‌های این تیم هم نقش تاثیرگذاری داشتند، آرمین سهرابیان، محمد مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، کوین یامگا، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مدافعانی بودند که مجموعا 13 گل از 28 گل استقلال را به ثمر رساندند و آرمین سهرابیان با 4 گل بهترین گلزن این تیم است.

در این بین ابوالفضل جلالی هم با 5 پاس گل یکی از گل‌سازترین بازیکنان لیگ و استقلال است که در جمع بهترین‌ها حضور دارد.

جواد نکونام با حفظ ثبات و تقویت ساختار دفاعی با تاکتیک‌های متنوع و دوندگی بالا قدرت استقلال را در این فاز افزایش داده است و راه‌های رسیدن به دروازه آبی‌ها را محدود کرده و تحت تاثیر همین موضوع حتی با تک گل در مسابقات مختلف می‌تواند سه امتیاز مسابقه را به دست آورد.

این اتفاق در سال 1402 استقلال را که مشکلات مختلفی را در زمینه‌های مدیریتی و کمبود بازیکن تجربه کرده بود به یک مدعی قهرمانی تبدیل کرد و حفظ این رویکرد در 9 بازی باقی‌مانده می‌تواند یک فصل فراموش نشدنی را برای آنها رقم بزند.

در حال حاضر 3 بازیکن خط دفاعی استقلال در اردوی تیم ملی حضور دارند و در ادامه فصل با انگیزه بیشتری به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه