Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ از تمام مردم استان در شهر و روستا تقاضا می‌کنیم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.بیشتر بخوانید: کشف دارو ضد ویروس کرونا در چین +فیلم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rNH خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا در ایران قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه امروز(سه‌شنبه) جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی(۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون اعلام کرد.

بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

همچنین حمله‌های هوایی و زمینی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۴ هزار و ۸۸۹ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته جنایات دیگری علیه خانواده‌های فلسطینی مرتکب شده است و در جریان این جنایت‌های وحشیانه ۷۶ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

کد خبر 6063641

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۱۴ نفر
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود