Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:49:55 GMT

عکس ؛ مهمترین بازیکنان دیدار استقلال ذوب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۲۴۳

عکس ؛ مهمترین بازیکنان دیدار استقلال ذوب

بازی استقلال-ذوب آهن به عنوان یکی از جدال های کلاسیک لیگ برتر، پُر از نکته های فنی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال و ذوب اهن در فصل جاری دور از اهداف اصلی خود مانده اند. استقلال پس از ماجراهای عجیبی که برای استراماچونی پیش آمد، کمی از صدر جدول فاصله گرفت و ذوب آهن هم برای جدا شدن از منطقه خطر، کادرفنی خود را عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی، تقابل دو تیمی است که جایگاه بهتری در جدول را نسبت به آنچه در حال حاضر دارند، برای خود متصور هستند.

کریمی-حدادی‌فر؛ هنر خلق موقعیت

حدادی فر حدود ۱۰ سال از علی کریمی بزرگتر است، اما همچنان در ۳۶ سالگی، یکی از هافبک های موثر لیگ برتر است؛ بازیکنی که الگوی تعداد زیادی از هافبک های جوان لیگ است. هرچند کریمی در اغلب ایتم ها، اعداد بهتری را در مقایسه با حدادی فر ثبت کرده اما حدادی فر دو برابر کریمی در فصل جاری دریبل موفق داشته و برای ذوب اهن که زمان زیادی از فصل را در پایین جدول سپری کرده، یک مهره موثر بوده است. متوسط نمره کریمی در سایت یازده، ۷.۲۲ است و حدادی فر هم ۶.۹۹.

هنر بازیسازی کریمی و حدادی فر، نقش ویژه در سرنوشت بازی فردا دارد. در اینفوگرافی سایت یازده مشخص است که هر دو بازیکن تعداد پاس کلیدی زیادی داشته اند و جالب اینکه عملکرد تقریبا برابری در این زمینه داشته اند. پاس های کلیدی کریمی و حدادی فر، گره بازی فردا را باز خواهد کرد.

غفوری-اسماعیلی‌فر؛ منعطف‌ترین راست‌های لیگ

دو ستاره لیگ، دو بازیکن منعطف و چند پسته. وریا غفوری به عنوان دفاع راست چند سال برای استقلال و تیم ملی بازی کرد و در فصل جاری تبدیل به وینگ-بک راست در ارایش پایه ۲-۵-۳ شد. اسماعیلی فر هم بازیکنی است که او را در دفاع راست و چپ، وینگ-بک راست و چپ و همینطور وینگر هر دو سمت دیده ایم. هر دو بازیکن شم گلزنی دارند. در اینفوگرافی سایت یازده می بینیم که وریا و اسماعیلی فر غیر از توان بالا در گلزنی و دادن پاس گل، چقدر تمایل به شوتزنی دارند. ۱۳ پاس کلیدی از اسماعیلی فر و ۱۶ تا از غفوری، قدرت بازیسازی این دو ستاره لیگ را هم نشان می دهد. در دریبل زدن هم مهارت هر دو بازیکن مشخص است. این دو بازیکن شاید در جریان بازی فردا چندان دوئل مستقیم نداشته باشند، چون غفوری پیستون راست استقلال خواهد بود و اسماعیلی فر هم وینگر راست ذوب اهن در ارایش ۱-۳-۲-۴، اما این یک نبرد غیرمستقیم است؛ نبرد دو بازیکنی که چند سال پیاپی ستاره های لب خط هستند و در بازی فردا تصمیماتشان با توپ، می تواند برنده بازی را مشخص کند. متوسط نمره دو بازیکن در سایت یازده که تقریبا هم برابر است، نشان می دهد که تا اینجای فصل چه عملکرد خوبی داشته اند؛ ۷.۳۹ برای غفوری و ۷.۳۶ برای اسماعیلی فر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن استقلال بازی استقلال ذوب آهن ذوب آهن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال اسماعیلی فر دو بازیکن بازی فردا حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!