Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مستحضر هستید طی دو ما ه گذشته دومین بازی ما در اصفهان است. قرعه بدی در جام باشگاه های آسیا به ما خورد و بیشتر بازی های ما در خارج از خانه است. دلمان برای مردم اصفهان تنگ شده بود. چند بدشانسی داشتیم. نظم دفاعی را که در نیم فصل اول درست کرده بودیم از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دفاع وسط ما مصدوم شدند و نظم دفاعی ما از بین رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه عنوان کرد: این از بدشانسی ما بود اما خوشحالم که بعد از گذشت 2 ماه در اصفهان بازی داریم. باید از بازیکنان سپاهان تقدیر کرد که توانستند در کمترین زمان این مسیر را طی کنند دیدید که السد در مورد سپاهان چطور صحبت کرد. درست است این بازی را باختیم اما باز خوبی انجام دادیم و بدشناسی در آن دخیل بود. کی‌روش استنلی مصدوم شد اما امیدوارم بازیکنان مصدوم ما در این مدت کم برگردند. بازی فردا یک فینال است که می‌تواند ما را در جدول نگه دارد و بازیکنان ما برای آن آماده هستند. 

قلعه‌نویی افزود: بازیکنان ما در بازی با السد بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما اسیر حرفه‌ای‌گری السد شدیم. اگر مسائلی که در رختکن گفتیم را رعایت می‌کردند نتیجه تغییر می‌کرد. اگر اشتباهات بچه‌گانه را انجام نمی‌دادند می‌توانستیم پیروز آن بازی باشیم. بازی با پرسپولیس هم مثل آن بازی است. ضمن اینکه اردوی خوبی برای ما برگزار شد که به این خاطر باید از هواپیمایی تابان تشکر کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومان سپاهان اظهار داشت: دو بازیکن دفاع وسط ما فصل را از دست دادند. طیبی به تیم اضافه شده و کمک می‌کند. سروش از امروز وارد تمرینات شد. در مورد کی‌روش استنلی هم واقعاً نمی‌دانم به بازی با ذوب‌آهن برسد یا نه باید از کادر پزشکی تیم که برای رسیدن بازیکنان به بازی‌ها خیلی تلاش کرد تشکر کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!