Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در گفت و گویی درباره احتمال تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تعطیل نمی شوند و در این زمینه مرجع ما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در گفت و گویی درباره احتمال تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور تعطیل نمی شوند و در این زمینه مرجع ما وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: این وزارتخانه تاکنون توصیه ای به تعطیلی دانشگاه ها نکرده است و صبح امروز هم از وزیر بهداشت این موضوع را پیگیر شدم که تعطیلی کلاس ها در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را مفید یا موثر نمی دانند.

 


وزیر علوم همچنین گفت: فعالیت دانشگاه ها ادامه دارد اما آموزش روش های پیشگیری و کاهش ریسک آلودگی جزو برنامه های وزارت علوم و دستورالعمل ها است که تا فردا به دانشگاه ها ابلاغ می شود.


غلامی خاطرنشان کرد: فرار از مشکل، مشکلی را حل نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تعطیلی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳