Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل شد.

مدارس گلستان هم چهارم و پنجم اسفند 98 تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ویروس کرونا تعطیلی مدارس گیلان مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد

فرماندار ریگان گفت: بر اثر بارش شدید باران در ریگان راه ارتباطی هفت روستای شهرستان مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، مراد آبیار شامگاه ۲۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این روستاها در ارتفاعات و شامل کشنل، پیرکهن، بردستو، کاسکو، پیرخوشاب، بادامک و شوراب هستند.

وی افزود: با فروکش کردن باران مراحل بازگشایی این راه‌ها در شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار ریگان گفت: تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده و دهیاران، گروه‌های جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان استقرار دارند.

وی افزود: در روستاهایی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد، لودر و بولدوزر توسط بخشداران و بخش خصوصی مستقر شده است.

آبیار گفت: برق برخی از روستاهای شهرستان قطع شده بود که با تلاش نیروهای شرکت برق وصل شد و تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش هستند.

به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستان‌های شرق استان کرمان در بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی فردا ۲۹ فروردین ماه تعطیل است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟