Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله ۲۲ روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، سعید آذری، عضو مجمع این فدراسیون و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نامه‌ای به ابراهیم شکوری ارسال کرده و با ذکر ۳۰ مورد از ایراد‌های اساسنامه از سرپرست دبیرکلی فدراسیون خواستار اصلاح آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر مورد انتقاد زیادی بوده و طبق یکی از بند‌های آن اگر ۱۰ عضو مجمع درخواست اصلاح یا تغییر اساسنامه را داشته باشند، دبیرکل موظف است این موضوع را انجام بدهد.

جالب این است که ابراهیم شکوری هم روز گذشته خود را قربانی و منتقد اساسنامه معرفی کرده بود، اما به این نکته هم اذعان داشت که باید طبق وظیفه‌ای که دارد و صلاح فوتبال، انتخابات فدراسیون را با همین اساسنامه برگزار کند.

حال باید دید آیا تعداد اعضای مجمع که خواستار تغییر اساسنامه هستند به صورت رسمی به ۱۰ نفر می‌رسد. در صورت تحقق چنین موردی باید مجمع فوق العاده فدراسیون برای اصلاح یا تغییر اساسنامه در طول ۲ ماه تشکیل شود که به نظر می‌رسد این مورد تا مجمع آتی انجام نشود. البته اگر تا روز برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تعداد اعضای خواستار اصلاح مجمع به ۱۰ نفر برسد در آن حالت آن‌ها می‌توانند در تاریخ ۲۵ اسفند هم این مورد را از دبیرکل بخواهند.

نامه سعید آذری به شکوری به شرح ذیل است:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سعید آذری انتخابات فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق
  • فوری/ زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب درگذشت
  • فوری/ عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب فوت کرد