Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:10:57 GMT

سومین حذف پیاپی سعید مولایی پس از پناهندگی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۴۲۴

سومین حذف پیاپی سعید مولایی پس از پناهندگی

جودوکار پناهنده ایران در سومین تورنمنت متوالی بدون دست یابی به مدال از دور مسابقات خارج شد.

به گزارش مشرق، دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ روز گذشته با حضور ۶۶۴ جودوکار از ۱۱۵ کشور به میزبانی آلمان در شهر «دوسلدورف» آغاز شد. سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که بعد از رقابتهای قهرمانی جهان از ژاپن راهی آلمان شد و موجبات تعلیق جودو ایران را فراهم کرد، در سومین حضور خود بعد از خروج ایران ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در رقابتهای گرنداسلم اوزاکا با پرچم فدراسیون جهانی و گرندپری «کینگ دائو» با پرچم مغولستان دست خالی شرکت کرده و تاتامی مبارزه را دست خالی ترک کرده بود، این بار هم توفیقی نداشت و بدون مدال به کار خود پایان داد.

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «برنلینر» از آمریکا، «لوکنتی» از آرژانتین و «دومنیک روزنا» از کرواسی را شکست داد و در ادامه ابتدا برابر «حسن خالمورزایف» از روسیه و سپس «ون دیولت» از هلند بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

ملایی در مسابقات اخیر خود به رقبای باخته است که در زمان حضور در ایران همه آنها را با شکست مواجه می‌ساخت و مدال می‌گرفت. نکته مهم اینکه در این دوره وی توسط محمد منصوری هدایت می‌شد. مربی پیشین تیم ملی که مدتی بعد از اعلام پناهندگی ملایی، برای پیوستن به او از ایران خارج شد و دیگر بازنگشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا سعید ملایی سعید مولایی جودو گرند اسلم پناهندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند.

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896033

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی