Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،ایرج شهین باهر شهردار تبریز  در جلسه فوق العاده با شهرداران و معاونین خدمات مناطق ۱۰ گانه تبریز، اظهار کرد: بارش‌های سنگین برف و بیش از یک ماه دمای زیر صفر از یک طرف و از طرفی دیگر محلول پاشی و نمک پاشی بنا بر مطالبه شهروندان، خسارات سنگینی به آسفالت معابر وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و فصل بهار که فصل گردشگری تبریز است، ادامه داد: بر این اساس، مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز موظف هستند در کمترین زمان ممکن با توزیع آسفالت در معابر اصلی تمامی لکه‌های ایجادشده را پر کرده و مسیر تردد شهروندان را هموار سازند.

شهین باهر تصریح کرد: همچنین نظافت شهری، گلکاری و درختکاری باید در دستور کار شهرداری‌های مناطق قرار بگیرد تا بتوانیم جلوه شهرمان را برای فرا رسیدن سال نو آماده کنیم.

او با تاکید بر اینکه سال ۹۹ به عنوان سال فضای سبز نام‌گذاری شده است، یادآور شد: از ۱۵ اسفند درختکاری در نقاط مختلف شهر آغاز می‌شود و انتظار داریم با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز اقدامات اساسی در این حوزه انجام شود و به وعده‌ای که داده‌ایم عمل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز آسفالت و بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • مراقب نیش ها باشید!
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن