Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی عصر شنبه در محل ستاد انتخابات استان افزود:‌در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی مجموع آرای ماخوذه ۱۹۵ هزار و ۶۳ و آرای صحیح ۱۸۶ هزار و ۳۳۷ رای بوده است.

وی اظهار داشت: در این حوزه مرتضی محمودوند با کسب ۴۳ هزار و ۸۳۴ رای معادل ۲۳.۵۲ درصد و مهرداد ویس کرمی با کسب ۳۸ هزار و ۷۷ رای معادل ۲۰.۴۳ درصد به عنوان منتخبات مردم راهی مجلس شورای اسلامی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز ۸۰ هزار و ۹۱۰ رای از مجموع ۸۴ هزار و ۴۱۵ رای صحیح بوده و حسین گودرزی با ۲۸ هزار و ۴۳۰ رای معادل ۳۵.۴ درصد نماینده منتخب این حوزه در مجلس سازدهم شد.

ثمینی افزود: در حوزه انتخابیه الیگودرز نیز از ۶۰ هزار و ۷۴۷ رای مخوذه ۵۹ هزار و ۵۸۷ رای صحیح بود که محمد خدابخشی نماینده فعلی توانست ۲۹ هزار ۳۸۱ رای معادل ۴۹. ۳۱ درصد آرا را کسب کرده و برای بار دوم منتخب مردم شود.

۱۷۱ کاندیدا در هفت حوزه انتخابیه برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مردم لرستان در مجلس  یازدهم شورای اسلامی رقابت کردند.

برچسب‌ها استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان حوزه انتخابیه رای معادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان/ ۴۳ درصد حجم مخازن سدها پُر است

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی بارش نزولات جوی در سال جاری، هم اکنون ۴۳ درصد از مخازن سدهای لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مخازن سدهای لرستان، بیان داشت: حجم کل مخزن سدهای «مروک»، «ایوشان»، «تنگ هاله»، «خان‌آباد»، «کزنار» و «حوضیان» ۲۰۸.۷۱ میلیون مترمکعب است که در این مقایسه سد «ایوشان» با ۹۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالاترین درصد افزایش حجم آب را داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ درصد از مخازن سدهای لرستان پر است، ادامه داد: حجم آب موجود در پشت سدهای استان ۹۰.۱۴ میلیون مترمکعب گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حسن‌نژاد، افزود: در حال حاضر مجموع آب ورودی شش سد استان ۷.۷۴ مترمکعب بر ثانیه و آب خروجی ۰.۴۵ مترمکعب بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: ۸۸ میلیون مترمکعب، حجم آب مخزن شش سد در حال ساخت لرستان بوده که این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش شش‌درصدی برخوردار است.

حسن‌نژاد در خصوص منابع آب سطحی، بیان داشت: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از ایستگاه‌های اندازه‌گیری رودخانه‌های دز و کرخه حدود ۱۲.۵ میلیارد مترمکعب خروجی آب استان بوده که ۱۲ درصد رواناب‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: ذخیره آب تجدیدپذیر آبرفت‌های لرستان در دشت‌های استان حدود ۳۲۰۰ کیلومترمربع و ذخیره آب تجدیدپذیر سازنده‌های سخت زاگرس در گستره استان حدود ۸۵۰ میلیون مترمکعب بوده است که از این میزان معادل ۵۹ درصد مربوط به حوزه کرخه و ۳۴۹ میلیون مترمکعب معادل ۴۱ درصد مربوط به حوزه کارون است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به افت سطح آب‌های زیر زمینی لرستان، بیان داشت: متوسط افت کسری مخازن این استان در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شش متر و ۴۰ سانتی‌متر بوده که معادل افت سالانه ۲۳ سانتی‌متر است و بیشترین افت سطح آب زیرزمینی لرستان در بلندمدت مربوط به کوهدشت، ازنا و الیگودرز بوده که این میزان به ترتیب معادل ۲۱ متر، ۵۰ سانتی‌متر و ۹ متر و ۴۰ سانتیمتر است.

کد خبر 6077777

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • افت سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان/ ۴۳ درصد حجم مخازن سدها پُر است
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود